Campus d'Alcoi de la UPV

Reobertura del Col·legi Major "Ovidi Montllor"

Per al curs acadèmic 2017/2018.

[ 07/07/2017 ]
Col·legi Maig 'Ovidi Montllor'

El proper curs acadèmic 2017/2018, el Campus d'Alcoi de la UPV comptarà de nou amb el col·legi major "Ovidi Montllor".

Un grup d'empreses locals associades sota el nom de "Comunidad Movil Alcoy, S.L." gestionarà les quasi 100 places que ofereix el col·legi major.

A més d'allotjament i manutenció, el col·legi major Ovidi Montllor oferirà entre els seus serveis sala d'estudi, accés gratis a Internet, bugaderia, gimnàs, terrassa a l'aire lliure, solárium, sala de música, de conferències i de jocs. Com a novetat, els nous gestors posaran a la disposició dels col·legials unes bicicletes, gratuïtes, per a qui vulga acostar-se al campus de la Universitat.

El col·legi major Ovidi Montllor arriba per a donar resposta als 1.400 alumnes de fora que cada any escullen Alcoi per als seus estudis, més del 60% del total d'inscrits.

Rueda de premsa de presentació:

Si estàs interessat/a a allotjar-te en el col·legi major, posa't en contacte amb nosaltres i et donarem més informació:

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Beques del Ministeri Beques del Ministeri
Termini de presentació fins al 17 d'octubre de 2017.
Día internacional de l'esport universitari Día internacional de l'esport universitari
Portes obertes el 20 de setembre.