Campus d'Alcoi de la UPV

Reobertura del Col·legi Major "Ovidi Montllor"

Per al curs acadèmic 2017/2018.

[ 07/07/2017 ]
Col·legi Maig 'Ovidi Montllor'

El proper curs acadèmic 2017/2018, el Campus d'Alcoi de la UPV comptarà de nou amb el col·legi major "Ovidi Montllor".

Un grup d'empreses locals associades sota el nom de "Comunidad Movil Alcoy, S.L." gestionarà les quasi 100 places que ofereix el col·legi major.

A més d'allotjament i manutenció, el col·legi major Ovidi Montllor oferirà entre els seus serveis sala d'estudi, accés gratis a Internet, bugaderia, gimnàs, terrassa a l'aire lliure, solárium, sala de música, de conferències i de jocs. Com a novetat, els nous gestors posaran a la disposició dels col·legials unes bicicletes, gratuïtes, per a qui vulga acostar-se al campus de la Universitat.

El col·legi major Ovidi Montllor arriba per a donar resposta als 1.400 alumnes de fora que cada any escullen Alcoi per als seus estudis, més del 60% del total d'inscrits.

Rueda de premsa de presentació:

Si estàs interessat/a a allotjar-te en el col·legi major, posa't en contacte amb nosaltres i et donarem més informació:

Descobreix una obra d'art a Mutxamel Descobreix una obra d'art a Mutxamel
Conferència de Francisco Picó Silvestre.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.