Campus d'Alcoi de la UPV

Avantatges pel pagament

Els alumnes de la UPV del curs 2017-18 podran abonar la matrícula de manera fraccionada, fins en 8 mensualitats, sense tràmits ni costos afegits.

[ 10/07/2017 ]
Avantatges per al pagament de matrícula

Els alumnes de la Universitat Politècnica de València (UPV) podran triar entre tres modalitats diferents de pagament de les taxes de matrícula corresponents al curs acadèmic 2017-2018.

Així, disposaran de l'opció de realitzar un pagament únic, dividir-lo en dos (50% en cadascun) o fraccionar el total en 8 quotes i abonar, des de setembre fins a abril, la part proporcional.

Ni tràmits ni costos afegits, l'opció s'elegeix en el moment de l'automatrícula

Cap de les tres opcions comporta despeses associades, per la qual cosa totes manquen de nous costos per als estudiants. De la mateixa manera, tampoc són necessaris tràmits burocràtics afegits per a formalitzar la forma de pagament.

Simplement, n'hi ha prou a triar l'opció desitjada en el moment de dur a terme l'automatrícula (en l'apartat 'Actualització de dades personals'). La sol·licitud es concedeix de manera automàtica.

Facilitats també per a l'alumnat que s'incorpore més tard

Així mateix, aquells alumnes que s'incorporen més tard i seleccionen l'opció de pagar en 8 quotes, no han d'abonar directament els pagaments anteriors, sinó que el total es fracciona entre els mesos restants. L'import mínim per a acollir-se a aquest tipus de pagament és de 360 euros per curs, és a dir, de 45 euros/mes.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018
A càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Obertura Universitat Sènior 2017/18 Obertura Universitat Sènior 2017/18
Les classes van començar el pròxim 25 de setembre.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
VI  Edició Premis Emprenedors VI Edició Premis Emprenedors
Participa en els concursos per a emprenedors.