Campus d'Alcoi de la UPV

Avantatges pel pagament

Els alumnes de la UPV del curs 2017-18 podran abonar la matrícula de manera fraccionada, fins en 8 mensualitats, sense tràmits ni costos afegits.

[ 10/07/2017 ]
Avantatges per al pagament de matrícula

Els alumnes de la Universitat Politècnica de València (UPV) podran triar entre tres modalitats diferents de pagament de les taxes de matrícula corresponents al curs acadèmic 2017-2018.

Així, disposaran de l'opció de realitzar un pagament únic, dividir-lo en dos (50% en cadascun) o fraccionar el total en 8 quotes i abonar, des de setembre fins a abril, la part proporcional.

Ni tràmits ni costos afegits, l'opció s'elegeix en el moment de l'automatrícula

Cap de les tres opcions comporta despeses associades, per la qual cosa totes manquen de nous costos per als estudiants. De la mateixa manera, tampoc són necessaris tràmits burocràtics afegits per a formalitzar la forma de pagament.

Simplement, n'hi ha prou a triar l'opció desitjada en el moment de dur a terme l'automatrícula (en l'apartat 'Actualització de dades personals'). La sol·licitud es concedeix de manera automàtica.

Facilitats també per a l'alumnat que s'incorpore més tard

Així mateix, aquells alumnes que s'incorporen més tard i seleccionen l'opció de pagar en 8 quotes, no han d'abonar directament els pagaments anteriors, sinó que el total es fracciona entre els mesos restants. L'import mínim per a acollir-se a aquest tipus de pagament és de 360 euros per curs, és a dir, de 45 euros/mes.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.