Campus d'Alcoi de la UPV

Avantatges pel pagament

Els alumnes de la UPV del curs 2017-18 podran abonar la matrícula de manera fraccionada, fins en 8 mensualitats, sense tràmits ni costos afegits.

[ 10/07/2017 ]
Avantatges per al pagament de matrícula

Els alumnes de la Universitat Politècnica de València (UPV) podran triar entre tres modalitats diferents de pagament de les taxes de matrícula corresponents al curs acadèmic 2017-2018.

Així, disposaran de l'opció de realitzar un pagament únic, dividir-lo en dos (50% en cadascun) o fraccionar el total en 8 quotes i abonar, des de setembre fins a abril, la part proporcional.

Ni tràmits ni costos afegits, l'opció s'elegeix en el moment de l'automatrícula

Cap de les tres opcions comporta despeses associades, per la qual cosa totes manquen de nous costos per als estudiants. De la mateixa manera, tampoc són necessaris tràmits burocràtics afegits per a formalitzar la forma de pagament.

Simplement, n'hi ha prou a triar l'opció desitjada en el moment de dur a terme l'automatrícula (en l'apartat 'Actualització de dades personals'). La sol·licitud es concedeix de manera automàtica.

Facilitats també per a l'alumnat que s'incorpore més tard

Així mateix, aquells alumnes que s'incorporen més tard i seleccionen l'opció de pagar en 8 quotes, no han d'abonar directament els pagaments anteriors, sinó que el total es fracciona entre els mesos restants. L'import mínim per a acollir-se a aquest tipus de pagament és de 360 euros per curs, és a dir, de 45 euros/mes.

La UPV entre les cent millors universitats del món
Segons el Global Rànquing of Academic Subjects.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Inici classes curs 2017-18 Inici classes curs 2017-18
Consulta quan comencen les classes del curs acadèmic 2017/18.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Del 5 al 8 de setembre, ja pots realitzar la preinscripció.