Campus d'Alcoi de la UPV

Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum

L'entitat oferirà a través de la UPV el programa formatiu Agent Financer Europeu als seus Family Bankers®.

[ 12/07/2017 ]
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum

Recentment, la Universitat Politècnica de València (UPV), ha signat un acord amb el Banco Mediolanum, entitat espanyola especialitzada en l'assessorament financer als seus clients al llarg de totes les etapes de la seua vida, que permetrà que els seus assessors financers, anomenats Family Bankers®, completen la seua formació amb una certificació oficial de cara a l'entrada en vigor de la normativa Mifid II el pròxim any.

L'entitat ha triat aquesta universitat donada l'adequació del seu programa d'Assessoria Financera Europea. La UPV va obtenir el segell de centre acreditat EFPA (European Financial Planning Association) en 2008, després de diverses edicions del seu programa, i ha mantingut la seua acreditació fins a l'actualitat. Així mateix, va ser la primera universitat pública acreditada per EFPA per a preparar la seua certificació EFA (European Financial Advisor) en format Online.

Aquest acord, entre la UPV i l'esmentada entitat, complementa la formació contínua que reben els assessors financers de Banco Mediolanum al llarg de tota la seua carrera professional en l'entitat en tot el relatiu a l'assessorament i planificació financera, tant en aspectes relacionats amb el sector economicofinancer i normatiu, com amb propis de l'entitat (productes, serveis o novetats).

El curs

Agent Financer Europeu és el curs que realitzen en la UPV, al que assisteixen més de 450 Family Bankers® i que ha començat el 20 de juny de 2017, la finalitat del qual és complementar les competències bancàries i financeres exigides per ESMA en l'àmbit de l'assessorament en matèria d'inversió. A més, després de la certificació de la UPV els Family Bankers® realitzaran l'examen European Investment Practitioner (EIP) de l'EFPA (European Financial Planning Association). La resta dels 848 Family Bankers® de l'entitat ja explica actualment amb una certificació EFPA.

L'entitat financera

Banco Mediolanum, és l'entitat espanyola del Grupo Mediolanum, grup bancari europeu que està present, a més d'Espanya, a Itàlia i Alemanya, països on desenvolupa la seua activitat d'assessorament financer personal i serveis financers a través de la seua xarxa de Family Bankers®. El Grupo Mediolanum compte a Europa amb més d'1.300.000 clients assessorats per una xarxa de més de 5.200 Family Bankers i amb uns recursos totals de clients de 81.012 milions d'euros.

Banco Mediolanum treballa exclusivament amb particulars i el seu model de banca li permet gaudir d'un elevadíssim nivell de solvència, amb un ràtio de solvència del 37,36% a 31/03/2017. En la mateixa línia, el Grup Bancari Mediolanum té un ràtio de solvència del 20,1%, la qual cosa ho situa com un dels grups bancaris europeus més solvents.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.