Campus d'Alcoi de la UPV

Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum

L'entitat oferirà a través de la UPV el programa formatiu Agent Financer Europeu als seus Family Bankers®.

[ 12/07/2017 ]
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum

Recentment, la Universitat Politècnica de València (UPV), ha signat un acord amb el Banco Mediolanum, entitat espanyola especialitzada en l'assessorament financer als seus clients al llarg de totes les etapes de la seua vida, que permetrà que els seus assessors financers, anomenats Family Bankers®, completen la seua formació amb una certificació oficial de cara a l'entrada en vigor de la normativa Mifid II el pròxim any.

L'entitat ha triat aquesta universitat donada l'adequació del seu programa d'Assessoria Financera Europea. La UPV va obtenir el segell de centre acreditat EFPA (European Financial Planning Association) en 2008, després de diverses edicions del seu programa, i ha mantingut la seua acreditació fins a l'actualitat. Així mateix, va ser la primera universitat pública acreditada per EFPA per a preparar la seua certificació EFA (European Financial Advisor) en format Online.

Aquest acord, entre la UPV i l'esmentada entitat, complementa la formació contínua que reben els assessors financers de Banco Mediolanum al llarg de tota la seua carrera professional en l'entitat en tot el relatiu a l'assessorament i planificació financera, tant en aspectes relacionats amb el sector economicofinancer i normatiu, com amb propis de l'entitat (productes, serveis o novetats).

El curs

Agent Financer Europeu és el curs que realitzen en la UPV, al que assisteixen més de 450 Family Bankers® i que ha començat el 20 de juny de 2017, la finalitat del qual és complementar les competències bancàries i financeres exigides per ESMA en l'àmbit de l'assessorament en matèria d'inversió. A més, després de la certificació de la UPV els Family Bankers® realitzaran l'examen European Investment Practitioner (EIP) de l'EFPA (European Financial Planning Association). La resta dels 848 Family Bankers® de l'entitat ja explica actualment amb una certificació EFPA.

L'entitat financera

Banco Mediolanum, és l'entitat espanyola del Grupo Mediolanum, grup bancari europeu que està present, a més d'Espanya, a Itàlia i Alemanya, països on desenvolupa la seua activitat d'assessorament financer personal i serveis financers a través de la seua xarxa de Family Bankers®. El Grupo Mediolanum compte a Europa amb més d'1.300.000 clients assessorats per una xarxa de més de 5.200 Family Bankers i amb uns recursos totals de clients de 81.012 milions d'euros.

Banco Mediolanum treballa exclusivament amb particulars i el seu model de banca li permet gaudir d'un elevadíssim nivell de solvència, amb un ràtio de solvència del 37,36% a 31/03/2017. En la mateixa línia, el Grup Bancari Mediolanum té un ràtio de solvència del 20,1%, la qual cosa ho situa com un dels grups bancaris europeus més solvents.

La UPV entre les cent millors universitats del món
Segons el Global Rànquing of Academic Subjects.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Inici classes curs 2017-18 Inici classes curs 2017-18
Consulta quan comencen les classes del curs acadèmic 2017/18.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Del 5 al 8 de setembre, ja pots realitzar la preinscripció.