Campus d'Alcoi de la UPV

Resultats de la preinscripció

Consulta si hi estàs admès a partir de les 14.00 h del divendres 14 de juliol. Si figures en la llista d'espera, estigues atent a la web a partir del 19 de juliol.

[ 14/07/2017 ]
Resultats de la preinscripció en graus

El divendres 14 de juliol, a partir de les 14 hores, seran públics els resultats de la preinscripció en graus de la UPV, que podràs consultar des d'eixe instant en l'enllaç que figurarà al peu de pàgina.

Si hi estàs admès, segueix els passos per a dur a terme la teua matrícula que trobaràs en la notícia 'Formalitza la teua matrícula', l'enllaç a la qual el trobaràs també just sota el final del present text (accessible a partir del divendres 14 a les 9 hores).

En l'enllaç 'accés a la automatrícula trobaràs la data i l'hora en què has de matricular-te. Recorda que la matrícula es fa a través d'Internet i que és molt important dur-la a terme en l'horari assignat, ja que en cas contrari perdràs la prioritat de tria de grups i assignatures que atorga l'ordre de cites.

Reclamació

El termini de reclamació sobre els resultats de la preinscripció serà del dilluns 17 al dimecres 19 de juliol, i s'ha de fer seguint les instruccions que figuren en aquest enllaç.

Terminis de matrícula

El termini ordinari de matrícula per a alumnes de nou ingrés és del dilluns 17 al dimarts 18 de juliol, tots dos inclosos. Si estàs en la llista d'espera i obtens plaça després d'aquestes dates, se t'assignarà data de matrícula a partir del 20 de juliol.

Si et matricules en una titulació i, posteriorment, t'admeten en un altre grau que siga més interessant per a tu, pots matricular-te en aquest darrer i anul·lar la matrícula anterior.

Què pots fer si estàs en la llista d'espera?

Si no t'han admès en la primera opció de titulació que vas sol·licitar, se t'adjudicarà directament un número d'ordre en la llista d'espera.

Si t'han admès en la segona opció o en opcions successives i no vols perdre el teu dret, has de formalitzar la matrícula en els terminis i les condicions estipulats. Si no ho fas així, s'entendrà que renuncies a la plaça.

Si estàs en la llista d'espera d'un grau, has de saber que després de l'assignació de places que porta a terme la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i una vegada s'hagen matriculat els estudiants admesos, la UPV farà crides centralitzades de les seues llistes d'espera per cobrir les possibles places vacants, si n'hi ha. Als estudiants admesos se'ls assignarà data de matrícula.

Posat cas que queden places vacants, la UPV comunicarà l'admissió a estudiants en la llista d'espera, bé mitjançant crides centralitzades, bé directament des dels centres d'estudi.

Les actualitzacions de les llistes de persones admeses es notificaran també a través de la pàgina web de la UPV, per la qual cosa és important que, si et trobes en la llista d'espera, estigues pendent de www.upv.es a partir del dimarts 18 de juliol.

Una vegada se t'haja admès des de la llista d'espera, la UPV t'indicarà el dia i l'hora en què has de dur a terme la matrícula.

En els enllaços que hi ha al peu de pàgina podràs trobar també el 'Sobre virtual de matrícula', on tens tant la Informació general per a la teua matrícula completa (normatives, terminis, documentació i punts d'informació) com la Informació específica del teu centre d'estudis (horaris, Programa Integra, jornades d'acolliment, Pla d'acció tutorial universitari, etc.).

D'altra banda, en Informació sobre serveis a l'estudiant podràs conèixer la Biblioteca, l'Àrea d'Esports, la Casa de l'Alumne, les pràctiques en empreses, la possibilitat de realitzar intercanvis acadèmics i molts més serveis que hi ha a la disposició de l'estudiant de la UPV.

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Alstom Talent Energy Alstom Talent Energy
Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional pels recentment titulats.
Beques Ford 2017/18 Beques Ford 2017/18
74 beques per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.