Campus d'Alcoi de la UPV

La UPV entre les 50 millors universitats joves del món

Segons un nou rànquing internacional publicat avui per la consultora Quacquarelli Symonds.

[ 14/07/2017 ]
Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València és una de les 50 millors universitats joves del món, segons l'edició 2018 del rànquing QS Top 50 Under 50. En concret, la UPV se situa en el lloc número 45, el millor resultat obtingut fins al moment en aquest rànquing elaborat per la consultora britànica Quacquarelli Symonds (QS).

La UPV és, a més, l'única universitat valenciana i repeteix com la sisena millor universitat del país en aquesta classificació. El QS Top 50 Under 50 reconeix a les institucions d'ensenyament superior amb menys de 50 anys d'existència més prestigioses de l'àmbit internacional.

Els millors resultats

La classificació obtinguda constitueix, a més, el millor registre de la Universitat Politècnica de València en un rànquing internacional, i confirma de nou l'excel·lència docent i investigadora d'aquesta institució acadèmica.

A més d'aquesta classificació, Quacquarelli Symonds elabora anualment el QS World University Rànquing. En la seua última edició, la UPV obtenia també la seua millor posició de totes les edicions publicades d'aquest rànquing fins avui, en situar-se com la 373 del món, millorant en 58 llocs la seua classificació de l'any anterior (431-440) i en 10 el que era, fins avui, el seu millor resultat: 383ª, fa quatre anys.

Reconeguda pel rànquing de Shanghái i el THE

El QS World University Ranking, el Academic Ranking of World Universities (ARWU),popularment conegut com a rànquing de Shanghái, i al Times Higher Education (THE), són els tres indicadors universitaris més prestigiosos a nivell internacional.

En l'última edició del rànquing de Shanghái, l'indicador més prestigiós del món, la UPV se situa per onzè any consecutiu en el top 400 mundial (en l'actualitat, existeixen més 20.000 universitats). Al seu torn, el THE va incloure a la UPV en la seua classificació de les 150 millors universitats joves del món (també menors de 50 anys). cal destacar, a més, que tant el rànquing de Shanghái com el THE reconeixen a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.

Més informació:

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Alstom Talent Energy Alstom Talent Energy
Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional pels recentment titulats.
Beques Ford 2017/18 Beques Ford 2017/18
74 beques per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.