Campus d'Alcoi de la UPV

El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs

Els alumnes 49 participants van presentar els seus treballs realitzats durant la seua estada en el campus davant professors i familiars.

[ 17/07/2017 ]
Presentació de projectes de l'edició CampusTec 2017

La IV edició del CampusTec, va finalitzar el passat divendres 14 de juliol amb la presentació de treballs realitzats durant els 15 dies pels 49 alumnes participants en aquesta activitat, que per quart any consecutiu organitza la Universitat Politècnica de València Campus d’Alcoi, amb la col·laboració amb la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

Els alumnes participants, pertanyents a 1r, 2n, 3r i 4t d'ESO, 1r i 2n de Batxillerat i Cicles Formatius de les poblacions d'Alcoi, Altea, Atzeneta, Banyeres de Mariola, Benimarfull, Cocentaina, Ibi, L'Alcúdia de Crespins, L'Olleria, Onil i Ontinyent, han donat regna solta a la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, disseny i fabricació digital, programació d'interfícies i desenvolupament de videojocs.

Una vegada presentats els treballs pertanyents als quatre tallers realitzats sobre robòtica, disseny i fabricació de joguets, internet de les coses i desenvolupament de videojocs, David García Sanoguera, sotsdirector de Màster i Formació Permanent i el sotsdirector d'Empreniment, Ocupació i Generació Espontània Jaime Masiá Vañó van fer lliurament dels diplomes acreditatius.

L'activitat

El CampusTec és un campament tecnològic d'estiu que permet als nostres joves gaudir d'una activitat d'oci alternatiu durant les vacances d'estiu, amb la filosofia d'aprendre fent.

Al llarg d'aquestes dues setmanes, els participants en el nostre campus han pogut donar regna solta a la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, el disseny i fabricació digital, la programació d'interfícies, i desenvolupament de videojocs.

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.