Campus d'Alcoi de la UPV

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC

Va participar Johanny del Carmen Ovalles alumna del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL) del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 17/07/2017 ]
Johanny del Carmen Ovalles

L'alumna del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL) que s'imparteix en el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) Johanny del Carmen Ovalles, va participar en el II Summer Camp del Gran Consum AECOC, celebrat el passat 11 de juliol a Castelldefels.

Johanny ha sigut nostra representant, participant en una jornada dinàmica on es va treballar tant la capacitació com la captació de talent jove. Per a ella: “va ser una experiència molt enriquidora i motivadora, ja que em va permetre tenir contacte directe amb persones que són exemples de passió i treball dur. Em vaig sentir molt contenta igualment de poder contribuir, per mitjà d'idees, a la millora dels processos d'importants empreses a nivell nacional i internacional”.

L'esdeveniment

Un centenar de joves recentment graduats universitaris o estudiants d'últim any de tot el país es van reunir ahir en el Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Castelldefels amb directius d'empreses líders del sector de gran consum en el 2n Summer Camp del Gran Consum d'AECOC. Una jornada que posa en contacte al talent jove amb destacades empreses del sector amb l'objectiu de millorar la seua capacitació i les seues oportunitats de captació per part de les companyies.

Els joves, menors de 30 anys, provenen d'un total de 20 universitats espanyoles i compten amb perfils brillants ja siga per la seua trajectòria acadèmica o per destacar en qüestions com a habilitats comunicatives, resolució de reptes o potencial professional.

El Summer Camp del Gran Consum està dissenyat perquè els joves treballen durant la jornada de la mà de directius de 23 empreses capdavanteres en la resolució de reptes professionals, per a ajudar-los a millorar les seues capacitats resolutives i, alhora, posar al seu abast les pràctiques més valorades en el mercat laboral. Les empreses participants durant la jornada d'ahir van ser Aldi, Auchan Retail, Qualitat Pascual, CAPSA Food, Carrefour, Danone, Diageo, Ecoembes, Grup Euromadi, Grup Siro, Henkel, Idilia Foods, Leroy Merlin, Lidl, Mahou San Miguel, Makro, Nestlé, PepsiCo, Procter&Gamble, Salvesen Logística, Simon, Stef i Valora.

L'organització

AECOC és una de les majors associacions empresarials del país agrupant a més de 27.000 empreses industrials, de distribució i d'operadors intermedis. Les seues empreses associades representen un 20% del PIB nacional i generen més de 5 milions de llocs de treball.

Dins del projecte d'Empleabilitat Juvenil d'AECOC, està l'II Summer Camp del Gran Consum que se celebrarà el pròxim 11 de juliol a Barcelona. Serà un punt de trobada entre 100 joves universitaris, prèviament seleccionats per AECOC, i les empreses del sector del gran consum.

El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.