Campus d'Alcoi de la UPV

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC

Va participar Johanny del Carmen Ovalles alumna del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística.

[ 17/07/2017 ]
Johanny del Carmen Ovalles

L'alumna del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL) que s'imparteix en el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) Johanny del Carmen Ovalles, va participar en el II Summer Camp del Gran Consum AECOC, celebrat el passat 11 de juliol a Castelldefels.

Johanny ha sigut nostra representant, participant en una jornada dinàmica on es va treballar tant la capacitació com la captació de talent jove. Per a ella: “va ser una experiència molt enriquidora i motivadora, ja que em va permetre tenir contacte directe amb persones que són exemples de passió i treball dur. Em vaig sentir molt contenta igualment de poder contribuir, per mitjà d'idees, a la millora dels processos d'importants empreses a nivell nacional i internacional”.

L'esdeveniment

Un centenar de joves recentment graduats universitaris o estudiants d'últim any de tot el país es van reunir ahir en el Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Castelldefels amb directius d'empreses líders del sector de gran consum en el 2n Summer Camp del Gran Consum d'AECOC. Una jornada que posa en contacte al talent jove amb destacades empreses del sector amb l'objectiu de millorar la seua capacitació i les seues oportunitats de captació per part de les companyies.

Els joves, menors de 30 anys, provenen d'un total de 20 universitats espanyoles i compten amb perfils brillants ja siga per la seua trajectòria acadèmica o per destacar en qüestions com a habilitats comunicatives, resolució de reptes o potencial professional.

El Summer Camp del Gran Consum està dissenyat perquè els joves treballen durant la jornada de la mà de directius de 23 empreses capdavanteres en la resolució de reptes professionals, per a ajudar-los a millorar les seues capacitats resolutives i, alhora, posar al seu abast les pràctiques més valorades en el mercat laboral. Les empreses participants durant la jornada d'ahir van ser Aldi, Auchan Retail, Qualitat Pascual, CAPSA Food, Carrefour, Danone, Diageo, Ecoembes, Grup Euromadi, Grup Siro, Henkel, Idilia Foods, Leroy Merlin, Lidl, Mahou San Miguel, Makro, Nestlé, PepsiCo, Procter&Gamble, Salvesen Logística, Simon, Stef i Valora.

L'organització

AECOC és una de les majors associacions empresarials del país agrupant a més de 27.000 empreses industrials, de distribució i d'operadors intermedis. Les seues empreses associades representen un 20% del PIB nacional i generen més de 5 milions de llocs de treball.

Dins del projecte d'Empleabilitat Juvenil d'AECOC, està l'II Summer Camp del Gran Consum que se celebrarà el pròxim 11 de juliol a Barcelona. Serà un punt de trobada entre 100 joves universitaris, prèviament seleccionats per AECOC, i les empreses del sector del gran consum.

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Alstom Talent Energy Alstom Talent Energy
Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional pels recentment titulats.
Beques Ford 2017/18 Beques Ford 2017/18
74 beques per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.