Campus d'Alcoi de la UPV

Jornades d'Acollida 2017/2018

Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida.

[ 17/07/2017 ]
Jornada d'Acollida 2016

Si vas a matricular-te o ho has fet ja, a la UPV Alcoi, no et pots perdre les Jornades d'Acollida el 4 de setembre a partir de les 10h a la Sala de Graus 'Roberto García Payá' de l'edifici de Carbonell.

Enguany hi haurà 2 grups, un al matí a partir de les 10h i un altre a la vesprada a partir de les 15:30.

Grup matí:
  • 10:00 - 10:10 Benvinguda del Director. Juan Ignacio Torregrosa López.
  • 10:10 - 10:25 Normativa de Progrés i Permanència, i d'Avaluació. Explicació de la normativa pel nostre sotsdirector d'alumnat: Antonio Arques Sanz.
  • 10:25 - 10:35 Delegació d'Alumnes. Explicació de les funcions pel delegat d'alumnes: Javier Monasterio.
  • 10:35 - 10:55 Presentació Voluntariat Social i Servei de Promoció i Normalització Lingüística. Explicació per la responsable de l'àrea d'Igualtat, cooperació i assumptes socials: Bárbara Micó.
  • 10:55 - 11:10 Comunicació EPSA. Presentació dels mitjans de comunicació EPSA als alumnes.
  • 11:10 - 11:25 Programa INTEGRA i POLIFORMAT. Explicació del programa Integra per Anna Aguilar i explicació del Poliformat i webmail per Athenea Tejedor Garcia.
  • 11:25 - 11:35 Realització dels grups tutorials. Assignació als recentment egressats a un grup tutoritzat.
  • 11:35 - 12:15 Primera Reunió tutorial i desdejuni.
  • 12:15 - 13:00 Benvinguda dels DAT’s. Per titulacions. Els directors acadèmics faran una xarrada sobre els temes més importants de la titulació.
    • Sala de Graus Edifici Carbonell. Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Aula C3AI1. Grau en Enginyeria Química.
    • Aula: C3AI2. Grau en Enginyeria Elèctrica.
Grup vesprada:
  • 15:30 - 15:40 Benvinguda del Director. Juan Ignacio Torregrosa López.
  • 15:40 - 15:55 Normativa de Progrés i Permanència, i d'Avaluació. Explicació de la normativa pel nostre sotsdirector d'alumnat: Antonio Arques Sanz.
  • 15:55 - 16:05 Delegació d'Alumnes. Explicació de les funcions pel delegat d'alumnes: Javier Monasterio.
  • 16:20 - 16:40 Presentació Voluntariat Social i Servei de Promoció i Normalització Lingüística. Explicació per la responsable de l'àrea d'Igualtat, cooperació i assumptes socials: Bárbara Micó.
  • 16:40 - 16:55 Comunicació EPSA. Presentació dels mitjans de comunicació EPSA als alumnes.
  • 16:55 - 17:10 Programa INTEGRA i POLIFORMAT. Explicació del programa Integra per Anna Aguilar i explicació del Poliformat i webmail per Athenea Tejedor Garcia.
  • 17:10 - 17:20 Realització dels grups tutorials. Assignació als recentment egressats a un grup tutoritzat.
  • 17:20 - 17:45 Primera Reunió tutorial i berenar.
  • 17:45 - 18:00 Benvinguda dels DAT’s. Per titulacions. Els directors acadèmics faran una xarrada sobre els temes més importants de la titulació.
    • Sala de Graus Edifici Carbonell. Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Dobles Graus
    • Aula C3AI1. Grau en Enginyeria Informàtica.
    • Aula C3AI2. Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.

T'explicarem tot el necessari perquè t'adaptes ben al nou entorn universitari. A més coneixeràs al teu PROFESSOR TUTOR i al teu ALUMNE TUTOR, que t'ajudaran en el primer curs.

No faltes¡

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.