Campus d'Alcoi de la UPV

Jornades d'Acollida 2017/2018

Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida.

[ 17/07/2017 ]
Jornada d'Acollida 2016

Si vas a matricular-te o ho has fet ja, a la UPV Alcoi, no et pots perdre les Jornades d'Acollida el 4 de setembre a partir de les 10h a la Sala de Graus 'Roberto García Payá' de l'edifici de Carbonell.

Enguany hi haurà 2 grups, un al matí a partir de les 10h i un altre a la vesprada a partir de les 15:30.

Grup matí:
  • 10:00 - 10:10 Benvinguda del Director. Juan Ignacio Torregrosa López.
  • 10:10 - 10:25 Normativa de Progrés i Permanència, i d'Avaluació. Explicació de la normativa pel nostre sotsdirector d'alumnat: Antonio Arques Sanz.
  • 10:25 - 10:35 Delegació d'Alumnes. Explicació de les funcions pel delegat d'alumnes: Javier Monasterio.
  • 10:35 - 10:55 Presentació Voluntariat Social i Servei de Promoció i Normalització Lingüística. Explicació per la responsable de l'àrea d'Igualtat, cooperació i assumptes socials: Bárbara Micó.
  • 10:55 - 11:10 Comunicació EPSA. Presentació dels mitjans de comunicació EPSA als alumnes.
  • 11:10 - 11:25 Programa INTEGRA i POLIFORMAT. Explicació del programa Integra per Anna Aguilar i explicació del Poliformat i webmail per Athenea Tejedor Garcia.
  • 11:25 - 11:35 Realització dels grups tutorials. Assignació als recentment egressats a un grup tutoritzat.
  • 11:35 - 12:15 Primera Reunió tutorial i desdejuni.
  • 12:15 - 13:00 Benvinguda dels DAT’s. Per titulacions. Els directors acadèmics faran una xarrada sobre els temes més importants de la titulació.
    • Sala de Graus Edifici Carbonell. Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Aula C3AI1. Grau en Enginyeria Química.
    • Aula: C3AI2. Grau en Enginyeria Elèctrica.
Grup vesprada:
  • 15:30 - 15:40 Benvinguda del Director. Juan Ignacio Torregrosa López.
  • 15:40 - 15:55 Normativa de Progrés i Permanència, i d'Avaluació. Explicació de la normativa pel nostre sotsdirector d'alumnat: Antonio Arques Sanz.
  • 15:55 - 16:05 Delegació d'Alumnes. Explicació de les funcions pel delegat d'alumnes: Javier Monasterio.
  • 16:20 - 16:40 Presentació Voluntariat Social i Servei de Promoció i Normalització Lingüística. Explicació per la responsable de l'àrea d'Igualtat, cooperació i assumptes socials: Bárbara Micó.
  • 16:40 - 16:55 Comunicació EPSA. Presentació dels mitjans de comunicació EPSA als alumnes.
  • 16:55 - 17:10 Programa INTEGRA i POLIFORMAT. Explicació del programa Integra per Anna Aguilar i explicació del Poliformat i webmail per Athenea Tejedor Garcia.
  • 17:10 - 17:20 Realització dels grups tutorials. Assignació als recentment egressats a un grup tutoritzat.
  • 17:20 - 17:45 Primera Reunió tutorial i berenar.
  • 17:45 - 18:00 Benvinguda dels DAT’s. Per titulacions. Els directors acadèmics faran una xarrada sobre els temes més importants de la titulació.
    • Sala de Graus Edifici Carbonell. Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Dobles Graus
    • Aula C3AI1. Grau en Enginyeria Informàtica.
    • Aula C3AI2. Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.

T'explicarem tot el necessari perquè t'adaptes ben al nou entorn universitari. A més coneixeràs al teu PROFESSOR TUTOR i al teu ALUMNE TUTOR, que t'ajudaran en el primer curs.

No faltes¡

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.