Campus d'Alcoi de la UPV

Activitats esportives 2017/18

Programa d'activitats esportives per a l'1r semestre del curs 2017/18 organitzades pel Servei d'Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 01/09/2017 ]
Activitats esportives al Campus d'Alcoi

En el següent document podràs consultar el programa d'activitats esportives per a l'1r semestre del curs acadèmic 2017/2018, organitzades pel Servei d'Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Las activitats comencen el dilluns 11 de setembre.

Fes-te soci

Podràs reservar les instal·lacions esportives de manera gratuïta i accedir sense quota als programes "En Forma" i "Aula Salut". També podràs participar en les competicions organitzades per la UPV entre molts altres avantatges per als socis.

A més, podràs donar-te de baixa i sol·licitar la devolució de la quota fins a 30 dies naturals abans del final del període matriculat, sempre que no hages fet ús dels serveis oferits als socis.

Quotes per a socis 2017/18

La quota anual és de l'1 de setembre de 2017 al 31 de juliol de 2018. La semestral és de l'1 de setembre de 2017 al 31 de gener de 2018 (1r semestre) i de l'1 de febrer al 31 de juliol de 2018 (2n semestre). La quota d'estiu és de l'1 de juny al 31 de juliol de 2018.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.