Campus d'Alcoi de la UPV

Activitats esportives 2017/18

Programa d'activitats esportives per a l'1r semestre del curs 2017/18 organitzades pel Servei d'Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 01/09/2017 ]
Activitats esportives al Campus d'Alcoi

En el següent document podràs consultar el programa d'activitats esportives per a l'1r semestre del curs acadèmic 2017/2018, organitzades pel Servei d'Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Las activitats comencen el dilluns 11 de setembre.

Fes-te soci

Podràs reservar les instal·lacions esportives de manera gratuïta i accedir sense quota als programes "En Forma" i "Aula Salut". També podràs participar en les competicions organitzades per la UPV entre molts altres avantatges per als socis.

A més, podràs donar-te de baixa i sol·licitar la devolució de la quota fins a 30 dies naturals abans del final del període matriculat, sempre que no hages fet ús dels serveis oferits als socis.

Quotes per a socis 2017/18

La quota anual és de l'1 de setembre de 2017 al 31 de juliol de 2018. La semestral és de l'1 de setembre de 2017 al 31 de gener de 2018 (1r semestre) i de l'1 de febrer al 31 de juliol de 2018 (2n semestre). La quota d'estiu és de l'1 de juny al 31 de juliol de 2018.

Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
XI Premis Idees UPV XI Premis Idees UPV
Tyris Software, gran vencedor en una nit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.