Campus d'Alcoi de la UPV

Horari d'Estiu

Consulta els horaris especials del mes d'agost.

[ 26/07/2017 ]
Horario de agosto de las instalaciones del Campus de Alcoy

Durante el mes de agosto, los edificios de Ferrándiz y de Carbonell del Campus d’Alcoi estarán abiertos los días laborables de lunes a viernes entre las 8h y las 14h. Los edificios de Viaducto y Georgina Blanes permancerán cerrados.

Excepcionalmente, el martes 1 de agosto cerrarán los edificios de Ferrándiz y de Carbonell a causa de la revisión de los centros de transformación.

El parking podrá utilizarse en el mismo horario de apertura de los edificios, es decir, de 8h a 14h.

La Biblioteca abrirá a partir del día 1 de septiembre con su horario habitual de 8h a 21h. El resto de servicios permanecerán cerrados.

A partir del viernes 1 de septiembre todos los servicios del Campus de Alcoy de la Universitat Politècnica de València volverán a funcionar con normalidad.

Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.