Campus d'Alcoi de la UPV

Horari d'Estiu

Consulta els horaris especials del mes d'agost.

[ 26/07/2017 ]
Horario de agosto de las instalaciones del Campus de Alcoy

Durante el mes de agosto, los edificios de Ferrándiz y de Carbonell del Campus d’Alcoi estarán abiertos los días laborables de lunes a viernes entre las 8h y las 14h. Los edificios de Viaducto y Georgina Blanes permancerán cerrados.

Excepcionalmente, el martes 1 de agosto cerrarán los edificios de Ferrándiz y de Carbonell a causa de la revisión de los centros de transformación.

El parking podrá utilizarse en el mismo horario de apertura de los edificios, es decir, de 8h a 14h.

La Biblioteca abrirá a partir del día 1 de septiembre con su horario habitual de 8h a 21h. El resto de servicios permanecerán cerrados.

A partir del viernes 1 de septiembre todos los servicios del Campus de Alcoy de la Universitat Politècnica de València volverán a funcionar con normalidad.

La UPV entre les cent millors universitats del món
Segons el Global Rànquing of Academic Subjects.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Del 5 al 8 de setembre, ja pots realitzar la preinscripció.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Inici classes curs 2017-18 Inici classes curs 2017-18
Consulta quan comencen les classes del curs acadèmic 2017/18.