Campus d'Alcoi de la UPV

Horari d'Estiu

Consulta els horaris especials del mes d'agost.

[ 26/07/2017 ]
Horario de agosto de las instalaciones del Campus de Alcoy

Durante el mes de agosto, los edificios de Ferrándiz y de Carbonell del Campus d’Alcoi estarán abiertos los días laborables de lunes a viernes entre las 8h y las 14h. Los edificios de Viaducto y Georgina Blanes permancerán cerrados.

Excepcionalmente, el martes 1 de agosto cerrarán los edificios de Ferrándiz y de Carbonell a causa de la revisión de los centros de transformación.

El parking podrá utilizarse en el mismo horario de apertura de los edificios, es decir, de 8h a 14h.

La Biblioteca abrirá a partir del día 1 de septiembre con su horario habitual de 8h a 21h. El resto de servicios permanecerán cerrados.

A partir del viernes 1 de septiembre todos los servicios del Campus de Alcoy de la Universitat Politècnica de València volverán a funcionar con normalidad.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.