Campus d'Alcoi de la UPV

Beques d'excel·lència

Als expedients acadèmics més brillants del curs 2015-2016.

La Conselleria d'Educació convoca aquestes ajudes destinades als estudiants amb els expedients acadèmics més brillants del curs 2015-2016.

[ 26/07/2017 ]

La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport ha convocat les beques d'excel·lència per a alumnes universitaris amb millors expedients del curs 2015-2016. Aquesta beca, a la qual la Generalitat Valenciana destina un total 500.000 euros, consisteix en l'exempció del pagament de la taxa de matrícula per a la realització d'un màster o curs de formació durant el curs 2016-2017 o 2017-2018, així com l'expedició d'un diploma acreditatiu de l'excel·lència.

Les ajudes estan destinades als qui hagen conclòs, durant el curs 2015-2016, estudis d'educació universitària en les universitats públiques valencianes i estudis superiors en centres de titularitat pública adscrits a l'Institut Superior d'Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana (ISEACV).

L'objectiu és premiar l'esforç i valorar el rendiment acadèmic dels millors alumnes de cada titulació universitària. Per a això, es destinarà un import màxim de 3.000 euros per beneficiari amb millor expedient, perquè puga realitzar el màster o curs de formació de forma totalment gratuïta. El termini de presentació de les sol·licituds per part de les universitats i l'ISEAC finalitza el 30 d'octubre de 2017.

La concessió d'aquestes beques té com a finalitat la promoció de l'excel·lència acadèmica en els estudis oficials de grau, i per quart any consecutiu, ensenyaments artístics superiors en els centres públics adscrits a l'ISEACV, mitjançant un reconeixement oficial que constitueix un estímul per a millorar el rendiment acadèmic, ja que els beneficiaris són els estudiants amb la màxima nota mitjana en l'expedient.

Més informació

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018
A càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Obertura Universitat Sènior 2017/18 Obertura Universitat Sènior 2017/18
Les classes van començar el pròxim 25 de setembre.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
VI  Edició Premis Emprenedors VI Edició Premis Emprenedors
Participa en els concursos per a emprenedors.