Campus d'Alcoi de la UPV

Cursos de valencià del 1r quadrimestre 2017-18

Inscripció fins al 17 de setembre.

La inscripció, activa fins al 17 de setembre del 2017, es fa a través de la web del Centre de Formació Permanent.

[ 26/07/2017 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) ofereix cursos de valencià semipresencials i en línia per al primer quadrimestre del curs 2017-2018. El termini d'inscripció està actiu fins al 17 de setembre del 2017.

S'ofereixen dues modalitats: cursos semipresencials (de tots els nivells) i cursos en línia (dels anivelles B2, C1 i C2) . Cada nivell (120 h) consta de dos cursos: un el primer quadrimestre (curs .1, de 60 h, de final de setembre a desembre) i un altre el segon quadrimestre (curs .2, de 60 h, de febrer a maig).

Cursos semipresencials

Nivell C1.1 (consta d'un grup semipresencial i un altre grup que pot seguir el curs a través del Policonnecta).

Estructurat en 40 hores de classe presencial més 20 hores d'autoaprenentatge (treball tutoritzat en el PoliformaT). A partir del nivell B2 conté tasques específiques d'expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.

Estàs destinats a tota la comunitat universitària de la UPV. Com a novetat, estan oberts al públic en general, amb una matrícula de 80 euros i amb un màxim de 8 alumnes (amb preferència per als membres de la UPV).

Cursos en línia

Nivells: B2.1, C1.1 i C2.1.

Destinats a tota la comunitat universitària de la UPV.

Estructurats en 60 h de treball en línia, amb tasques obligatòries que cal lliurar al tutor, i una sessió inicial presencial, no obligatòria. Les tasques d'expressió escrita i d'expressió oral estan dividides per col·lectius.

La UPV entre les cent millors universitats del món
Segons el Global Rànquing of Academic Subjects.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Del 5 al 8 de setembre, ja pots realitzar la preinscripció.
Inici classes curs 2017-18 Inici classes curs 2017-18
Consulta quan comencen les classes del curs acadèmic 2017/18.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.