Campus d'Alcoi de la UPV

Beques de Menjador 2017/18

Convocatòria d'ajudes de menjador curse 2017/2018.

[ 26/07/2017 ]

La Universitat Politècnica de València, a través del Servei d'Alumnat, ha publicat ja la convocatòria d'ajudes de menjador per al pròxim curs acadèmic 2017-2018, a les quals destinarà un pressupost de 226.4247 euros. Aquest import s'assignarà per a sufragar el cost d'un total de 54.231 menús del dia que es concediran en aquesta convocatòria, a través de vals perquè els estudiants beneficiaris d'aquestes ajudes puguen utilitzar-los a les cafeteries dels campus de la UPV, tant a Vera (València) com a Gandia i Alcoi.

Fins al pròxim 7 de setembre a través de la intranet

El termini de presentació de sol·licituds estarà obert des del dilluns 17 de juliol fins al 7 de setembre del 2017 (tots dos inclusivament). A més, hi haurà un termini extraordinari ?del 15 de setembre al 2 d'octubre del 2017­? per a l?alumnat matriculat amb posterioritat a aquesta data.

Les sol·licituds es fan a través de la intranet de la UPV, en l'apartat d'informació personalitzada de l'alumna o alumne, emplenant el formulari i indicant el nombre de vals de menjar (10, 20, 30 o 40) que preveu consumir durant cada semestre del curs acadèmic.

Poden sol·licitar-se un mínim de 10 vals i fins a un màxim de 80 entre els dos semestres acadèmics; també és possible no sol·licitar-ne cap durant algun dels dos semestres.

Els vals es poden usar en qualsevol de les cafeteries de la UPV durant el curs 2017-2018 i fins al 25 de setembre del 2018 (exclòs el mes d'agost).

Requisits

Pot optar a aquestes ajudes de menjador tot l?alumnat matriculat durant el pròxim curs en estudis oficials de grau o màster impartits a la UPV, que complisquen a més els requisits econòmics i acadèmics de la convocatòria, les bases de la qual es poden consultar en els documents que figuren a peu de pàgina. Tota la informació sobre aquest tema es troba també disponible en la secció de beques i ajudes de la pàgina web del Servei d'Alumnat de la Universitat.

La UPV entre les cent millors universitats del món
Segons el Global Rànquing of Academic Subjects.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Del 5 al 8 de setembre, ja pots realitzar la preinscripció.
Inici classes curs 2017-18 Inici classes curs 2017-18
Consulta quan comencen les classes del curs acadèmic 2017/18.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.