Campus d'Alcoi de la UPV

Beques de Menjador 2017/18

Convocatòria d'ajudes de menjador curse 2017/2018.

[ 26/07/2017 ]

La Universitat Politècnica de València, a través del Servei d'Alumnat, ha publicat ja la convocatòria d'ajudes de menjador per al pròxim curs acadèmic 2017-2018, a les quals destinarà un pressupost de 226.4247 euros. Aquest import s'assignarà per a sufragar el cost d'un total de 54.231 menús del dia que es concediran en aquesta convocatòria, a través de vals perquè els estudiants beneficiaris d'aquestes ajudes puguen utilitzar-los a les cafeteries dels campus de la UPV, tant a Vera (València) com a Gandia i Alcoi.

Fins al pròxim 7 de setembre a través de la intranet

El termini de presentació de sol·licituds estarà obert des del dilluns 17 de juliol fins al 7 de setembre del 2017 (tots dos inclusivament). A més, hi haurà un termini extraordinari ?del 15 de setembre al 2 d'octubre del 2017­? per a l?alumnat matriculat amb posterioritat a aquesta data.

Les sol·licituds es fan a través de la intranet de la UPV, en l'apartat d'informació personalitzada de l'alumna o alumne, emplenant el formulari i indicant el nombre de vals de menjar (10, 20, 30 o 40) que preveu consumir durant cada semestre del curs acadèmic.

Poden sol·licitar-se un mínim de 10 vals i fins a un màxim de 80 entre els dos semestres acadèmics; també és possible no sol·licitar-ne cap durant algun dels dos semestres.

Els vals es poden usar en qualsevol de les cafeteries de la UPV durant el curs 2017-2018 i fins al 25 de setembre del 2018 (exclòs el mes d'agost).

Requisits

Pot optar a aquestes ajudes de menjador tot l?alumnat matriculat durant el pròxim curs en estudis oficials de grau o màster impartits a la UPV, que complisquen a més els requisits econòmics i acadèmics de la convocatòria, les bases de la qual es poden consultar en els documents que figuren a peu de pàgina. Tota la informació sobre aquest tema es troba també disponible en la secció de beques i ajudes de la pàgina web del Servei d'Alumnat de la Universitat.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018
A càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Obertura Universitat Sènior 2017/18 Obertura Universitat Sènior 2017/18
Les classes van començar el pròxim 25 de setembre.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
VI  Edició Premis Emprenedors VI Edició Premis Emprenedors
Participa en els concursos per a emprenedors.