Campus d'Alcoi de la UPV

Beques de Menjador 2017/18

Convocatòria d'ajudes de menjador curse 2017/2018.

[ 26/07/2017 ]

La Universitat Politècnica de València, a través del Servei d'Alumnat, ha publicat ja la convocatòria d'ajudes de menjador per al pròxim curs acadèmic 2017-2018, a les quals destinarà un pressupost de 226.4247 euros. Aquest import s'assignarà per a sufragar el cost d'un total de 54.231 menús del dia que es concediran en aquesta convocatòria, a través de vals perquè els estudiants beneficiaris d'aquestes ajudes puguen utilitzar-los a les cafeteries dels campus de la UPV, tant a Vera (València) com a Gandia i Alcoi.

Fins al pròxim 7 de setembre a través de la intranet

El termini de presentació de sol·licituds estarà obert des del dilluns 17 de juliol fins al 7 de setembre del 2017 (tots dos inclusivament). A més, hi haurà un termini extraordinari ?del 15 de setembre al 2 d'octubre del 2017­? per a l?alumnat matriculat amb posterioritat a aquesta data.

Les sol·licituds es fan a través de la intranet de la UPV, en l'apartat d'informació personalitzada de l'alumna o alumne, emplenant el formulari i indicant el nombre de vals de menjar (10, 20, 30 o 40) que preveu consumir durant cada semestre del curs acadèmic.

Poden sol·licitar-se un mínim de 10 vals i fins a un màxim de 80 entre els dos semestres acadèmics; també és possible no sol·licitar-ne cap durant algun dels dos semestres.

Els vals es poden usar en qualsevol de les cafeteries de la UPV durant el curs 2017-2018 i fins al 25 de setembre del 2018 (exclòs el mes d'agost).

Requisits

Pot optar a aquestes ajudes de menjador tot l?alumnat matriculat durant el pròxim curs en estudis oficials de grau o màster impartits a la UPV, que complisquen a més els requisits econòmics i acadèmics de la convocatòria, les bases de la qual es poden consultar en els documents que figuren a peu de pàgina. Tota la informació sobre aquest tema es troba també disponible en la secció de beques i ajudes de la pàgina web del Servei d'Alumnat de la Universitat.

Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.