Campus d'Alcoi de la UPV

Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)

Del 5 al 8 de setembre, ja pots realitzar la preinscripció.

Del 5 al 8 de setembre, ja pots realitzar la preinscripció (Fase B) en els màsters universitaris del Campus d'Alcoi.

[ 28/07/2017 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2016-2017, dels quals 4 s'imparteixen en el Campus d'Alcoi:

Aquests màsters, que abasten tots els àmbits del coneixement presents a la UPV (Arts i Humanitats, Ciències, Ciències de la Salut, Ciències Socials i Jurídiques, i Enginyeria i Arquitectura: Agroalimentària i Forestal, Construcció, Gestió, Industrial i Aeronàutica, i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions), tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Els alumnes, a més, poden sol·licitar les beques que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la mateixa UPV.

La preinscripció, a través de formulari electrònic

El termini de preinscripció extraordinari (Fase B) de places vacants abasta des del 5 fins al 8 de setembre del 2017, i ha de realitzar-se a través del formulari electrònic l'enllaç del qual figura al peu de la present pàgina.

La UPV entre les cent millors universitats del món
Segons el Global Rànquing of Academic Subjects.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Inici classes curs 2017-18 Inici classes curs 2017-18
Consulta quan comencen les classes del curs acadèmic 2017/18.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Horari d'Estiu Horari d'Estiu
Consulta els horaris especials del mes d'agost.