Campus d'Alcoi de la UPV

Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)

Termini del 5 al 8 de setembre.

Del 5 al 8 de setembre, ja pots realitzar la preinscripció (Fase B) en els màsters universitaris del Campus d'Alcoi.

[ 28/07/2017 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2016-2017, dels quals 4 s'imparteixen en el Campus d'Alcoi:

Aquests màsters, que abasten tots els àmbits del coneixement presents a la UPV (Arts i Humanitats, Ciències, Ciències de la Salut, Ciències Socials i Jurídiques, i Enginyeria i Arquitectura: Agroalimentària i Forestal, Construcció, Gestió, Industrial i Aeronàutica, i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions), tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Els alumnes, a més, poden sol·licitar les beques que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la mateixa UPV.

La preinscripció, a través de formulari electrònic

El termini de preinscripció extraordinari (Fase B) de places vacants abasta des del 5 fins al 8 de setembre del 2017, i ha de realitzar-se a través del formulari electrònic l'enllaç del qual figura al peu de la present pàgina.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018
A càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Obertura Universitat Sènior 2017/18 Obertura Universitat Sènior 2017/18
Les classes van començar el pròxim 25 de setembre.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
VI  Edició Premis Emprenedors VI Edició Premis Emprenedors
Participa en els concursos per a emprenedors.