Campus d'Alcoi de la UPV

Premis PFC/TFG/TFM

Convocats per l'Aula Empresa CEMEX SOSTENIBILIDAD.

Premis als millors PFC/TFG/TFM convocats por el Aula Empresa CEMEX-SOSTENIBILIDAD.

[ 07/09/2017 ]

L'Aula Empresa CEMEX SOSTENIBILIDAD convoca tres premis per als millors Treballs Fi de Grau (TFG), Projectes de finalització de Carrera (PFC) o Tesi Fi de Màster (TFM) presentats en la Universitat Politècnica de València en el Curs 2016-2017 (des de l'1/10/2016 al 30/9/2017) sobre temes relacionats amb Sostenibilitat i Medi ambient. Aquesta convocatòria apareix publicada en catcemexsost.webs.upv.es.

La quantia bruta dels premis serà de:

• 1r Premi 1.000 € i diploma.
  • 2n Premi 750 € i diploma.
  • 3r Premi 500 € i diploma.

Les sol·licituds i altra documentació podrà presentar-se en qualsevol de les oficines de Registre de la UPV fins el 15 d'octubre de 2017 o bé s'enviarà per correu electrònic a apalomar@iqn.upv.es (en aquest cas només fins el 10 d'octubre de 2017).

Documentació a presentar (Escrit de sol·licitud, en format lliure, que continga):

• Currículum vitae indicant nota mitjana de grau o màster.
  • Documente de format lliure amb títol, directors i resum breu del TFG/PFC/TFM (unes 150 paraules com a màxim).
  • Resumeixen llarg del TFG/PFC/TFM (màxim 2 pàgines), incloent la seua relació amb la Sostenibilitat i el Medi ambient.
  • Fotocopia del DNI.
  • Model de sol·licitud, accessible en web catcemexsost.webs.upv.es.

Els premis seran resolts per una comissió de l'Aula Empresa Cemex-Sostenibilitat sobre la base de la qualitat del projecte i a la relació del mateix amb la sostenibilitat i el Medi ambient. La Comissió es reserva el dret a sol·licitar informació addicional sobre la memòria del TFG/PFC/TFM. La Comissió garanteix la confidencialitat de la documentació proporcionada.

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".