Campus d'Alcoi de la UPV

Premis PFC/TFG/TFM

Convocats per l'Aula Empresa CEMEX SOSTENIBILIDAD.

Premis als millors PFC/TFG/TFM convocats por el Aula Empresa CEMEX-SOSTENIBILIDAD.

[ 07/09/2017 ]

L'Aula Empresa CEMEX SOSTENIBILIDAD convoca tres premis per als millors Treballs Fi de Grau (TFG), Projectes de finalització de Carrera (PFC) o Tesi Fi de Màster (TFM) presentats en la Universitat Politècnica de València en el Curs 2016-2017 (des de l'1/10/2016 al 30/9/2017) sobre temes relacionats amb Sostenibilitat i Medi ambient. Aquesta convocatòria apareix publicada en catcemexsost.webs.upv.es.

La quantia bruta dels premis serà de:

• 1r Premi 1.000 € i diploma.
  • 2n Premi 750 € i diploma.
  • 3r Premi 500 € i diploma.

Les sol·licituds i altra documentació podrà presentar-se en qualsevol de les oficines de Registre de la UPV fins el 15 d'octubre de 2017 o bé s'enviarà per correu electrònic a apalomar@iqn.upv.es (en aquest cas només fins el 10 d'octubre de 2017).

Documentació a presentar (Escrit de sol·licitud, en format lliure, que continga):

• Currículum vitae indicant nota mitjana de grau o màster.
  • Documente de format lliure amb títol, directors i resum breu del TFG/PFC/TFM (unes 150 paraules com a màxim).
  • Resumeixen llarg del TFG/PFC/TFM (màxim 2 pàgines), incloent la seua relació amb la Sostenibilitat i el Medi ambient.
  • Fotocopia del DNI.
  • Model de sol·licitud, accessible en web catcemexsost.webs.upv.es.

Els premis seran resolts per una comissió de l'Aula Empresa Cemex-Sostenibilitat sobre la base de la qualitat del projecte i a la relació del mateix amb la sostenibilitat i el Medi ambient. La Comissió es reserva el dret a sol·licitar informació addicional sobre la memòria del TFG/PFC/TFM. La Comissió garanteix la confidencialitat de la documentació proporcionada.

La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Focus Pime i Empreniment Focus Pime i Empreniment
Experiències empresarials d'èxit en el territori.
Premis Sandalio Miguel-María Aparicio Premis Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV, entre les 250 universitats amb major índex ocupabilitat de tot el món.