Campus d'Alcoi de la UPV

Premis PFC/TFG/TFM

Convocats per l'Aula Empresa CEMEX SOSTENIBILIDAD.

Premis als millors PFC/TFG/TFM convocats por el Aula Empresa CEMEX-SOSTENIBILIDAD.

[ 07/09/2017 ]

L'Aula Empresa CEMEX SOSTENIBILIDAD convoca tres premis per als millors Treballs Fi de Grau (TFG), Projectes de finalització de Carrera (PFC) o Tesi Fi de Màster (TFM) presentats en la Universitat Politècnica de València en el Curs 2016-2017 (des de l'1/10/2016 al 30/9/2017) sobre temes relacionats amb Sostenibilitat i Medi ambient. Aquesta convocatòria apareix publicada en catcemexsost.webs.upv.es.

La quantia bruta dels premis serà de:

• 1r Premi 1.000 € i diploma.
  • 2n Premi 750 € i diploma.
  • 3r Premi 500 € i diploma.

Les sol·licituds i altra documentació podrà presentar-se en qualsevol de les oficines de Registre de la UPV fins el 15 d'octubre de 2017 o bé s'enviarà per correu electrònic a apalomar@iqn.upv.es (en aquest cas només fins el 10 d'octubre de 2017).

Documentació a presentar (Escrit de sol·licitud, en format lliure, que continga):

• Currículum vitae indicant nota mitjana de grau o màster.
  • Documente de format lliure amb títol, directors i resum breu del TFG/PFC/TFM (unes 150 paraules com a màxim).
  • Resumeixen llarg del TFG/PFC/TFM (màxim 2 pàgines), incloent la seua relació amb la Sostenibilitat i el Medi ambient.
  • Fotocopia del DNI.
  • Model de sol·licitud, accessible en web catcemexsost.webs.upv.es.

Els premis seran resolts per una comissió de l'Aula Empresa Cemex-Sostenibilitat sobre la base de la qualitat del projecte i a la relació del mateix amb la sostenibilitat i el Medi ambient. La Comissió es reserva el dret a sol·licitar informació addicional sobre la memòria del TFG/PFC/TFM. La Comissió garanteix la confidencialitat de la documentació proporcionada.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.