Campus d'Alcoi de la UPV

Beques salari de la Conselleria

Per a la realització d'estudis universitaris.

Per a la realització d'estudis universitaris en les universitats públiques valencianes.

[ 07/09/2017 ]

La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana convoca beques salari de fins a 600 euros mensuals lligades a la renda per a la realització d'estudis universitaris destinades als estudiants de les cinc universitats públiques valencianes per al curs 2017/2018.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 6 d'octubre de 2017. L'alumnat aspirant haurà d'emplenar per via telemàtica el formulari de sol·licitud i presentar-ho en els registres de les universitats o en les dependències previstes en la Llei 39/2015.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.