Campus d'Alcoi de la UPV

XXV Premi "San Alberto Magno"

A la millor Tesi Doctoral en el camp de la Química.

[ 07/09/2017 ]
Premi San Alberto Magno de Química

Es convoca el XXV Premi a la millor Tesi Doctoral en el camp de la Química “San Alberto Magno” dotat amb 1500 €, promogut i patrocinat per la Secció Territorial d'Alacant de la Reial Societat Espanyola de Química.

Està dirigit a investigadors/as que hagen defensat la seua Tesi Doctoral l'any 2016 i el programa de la qual de doctorat pertanga al camp de la Química i que hagen defensat la seua Tesi Doctoral en qualsevol universitat de la província d'Alacant.

El termini de presentació d'instàncies finalitza el 30 de setembre de 2017.

El resultat del concurs es farà públic el 4 de novembre de 2017 mitjançant la publicació de l'acta en la pàgina web de la Secció territorial i a través dels mitjans de comunicació social en els quals participe la Secció Territorial.

El lliurament del premi es realitzarà dins de la Setmana de la Química, en el dia i el lloc que seran comunicats a tots els socis de la Secció Territorial i als col·lectius que puguen estar interessats.

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".