Campus d'Alcoi de la UPV

Cursos MOOC de valencià per preparació dels nivells C1 i C2

Cursos en línia gratuïts de la UPV.

Ja està en marxa la nova edició dels cursos massius oberts gratuïts de la UPV. Apunta-t'hi i aprèn de la manera més còmoda.

[ 11/09/2017 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ofereix, a través de la plataforma UPV[X], els cursos MOOC (cursos en línia massius en obert) següents:

Cada curs consta de set mòduls amb conceptes bàsics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos, un examen final autocorrectiu. L’equip docent donarà suport als aprenents en els fòrums dels cursos i, una vegada s’hagen completat amb èxit totes les unitats, es podrà accedir a la prova final, tot amb el suport de vídeos i exercicis autocorrectius.

Durada dels cursos és des del 11 de setembre fins al 6 de novembre.

Curs en mode síncron: l’alumnat comença els cursos quan ho desitge i els segueix al seu ritme. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs. L’equip docent dinamitzarà els fòrums, des de l’11 de setembre fins al 6 de novembre.

Curs en mode autònom: en acabar el curs l’alumnat podrà accedir als continguts, ja que continuaran oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

Inscripció en línea, ja oberta:

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".