Campus d'Alcoi de la UPV

Cursos MOOC de valencià per preparació dels nivells C1 i C2

Cursos en línia gratuïts de la UPV.

Ja està en marxa la nova edició dels cursos massius oberts gratuïts de la UPV. Apunta-t'hi i aprèn de la manera més còmoda.

[ 11/09/2017 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ofereix, a través de la plataforma UPV[X], els cursos MOOC (cursos en línia massius en obert) següents:

Cada curs consta de set mòduls amb conceptes bàsics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos, un examen final autocorrectiu. L’equip docent donarà suport als aprenents en els fòrums dels cursos i, una vegada s’hagen completat amb èxit totes les unitats, es podrà accedir a la prova final, tot amb el suport de vídeos i exercicis autocorrectius.

Durada dels cursos és des del 11 de setembre fins al 6 de novembre.

Curs en mode síncron: l’alumnat comença els cursos quan ho desitge i els segueix al seu ritme. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs. L’equip docent dinamitzarà els fòrums, des de l’11 de setembre fins al 6 de novembre.

Curs en mode autònom: en acabar el curs l’alumnat podrà accedir als continguts, ja que continuaran oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

Inscripció en línea, ja oberta:

Obertura Universitat Sènior 2017/18 Obertura Universitat Sènior 2017/18
Les classes van començar el pròxim 25 de setembre.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Focus Pime i Empreniment Focus Pime i Empreniment
Experiències empresarials d'èxit en el territori.
Premis Sandalio Miguel-María Aparicio Premis Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.