Campus d'Alcoi de la UPV

Acte d'Obertura Universitat Sènior

Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell.

[ 18/09/2017 ]
Universitat Sèior del Campus d'Alcoi de la UPV

El proper dijous 21 de setembre a les 18h tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto Garcia Payá" l'Obertura del Curs de la Universitat sènior del Campus d'Alcoi de la UPV, amb el següent programa:

• 18:00h: Recepció d'autoritats locals.
  • 18:00 a 18:10h:Benvinguda Institucional a càrrec de D. Juan Ignacio Torregrosa.
  • 18:10 a 18:15h: Lectura d'activitats del curs 2016-17 a càrrec de Dª Rosa Vercher.
  • 18:15 a 19:00h: Lliçó inaugural “Relat breu d'una certa intimitat” a càrrec del professor D. Juan Francisco Pico Silvestre.

Durant l'acte actuarà el Cor de la Universitat Sènior interpretant el “Gaudeamus Igitur”.

Doble oferta global a Alcoi

Enguany, el Campus d'Alcoi presenta una doble oferta, dos cursos globals que es desenvoluparan del 25 de setembre al 30 de maig en idèntic horari els dilluns i dimecres, de 17 a 19:30 hores.

El primer d'ells conté 12 assignatures: Cinema Negre II, La publicitat d'ahir i d'avui, Una nova visió de l'economia, La comunicació en la societat del segle XXI, Noves mirades a la bellesa, No prendràs el nom de la ciència en va, Etiquetat dels aliments, 100 composicions per a una història de la música, Astronomia, Els nostres autors, Educació visual i Les nostres terres.

El segon, per la seua banda, consta de les següents: Aprendre a mirar una obra d'art, Cinema comèdia clàssica americana, La publicitat: un breu repàs a través de la història, Llengua i cultura xinesa, Literatura universal, En quin món vivim?, Ús i abús dels medicaments, Construint la nostra història, Glops de ciència, Arqueologia de la comarca de L'Alcoià i El Comptat, Sobre la bellesa en la ciència i la tecnologia i 100 composicions per a una història de la música.

La matrícula pot realitzar-se de manera presencial, en el despatx de la Sènior situat en la quarta planta de l'Edifici Carbonell, o online, tant per al primer curs com per al segon.

Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
XI Premis Idees UPV XI Premis Idees UPV
Tyris Software, gran vencedor en una nit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.