Campus d'Alcoi de la UPV

Acte d'Obertura Universitat Sènior

Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell.

[ 18/09/2017 ]
Universitat Sèior del Campus d'Alcoi de la UPV

El proper dijous 21 de setembre a les 18h tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto Garcia Payá" l'Obertura del Curs de la Universitat sènior del Campus d'Alcoi de la UPV, amb el següent programa:

• 18:00h: Recepció d'autoritats locals.
  • 18:00 a 18:10h:Benvinguda Institucional a càrrec de D. Juan Ignacio Torregrosa.
  • 18:10 a 18:15h: Lectura d'activitats del curs 2016-17 a càrrec de Dª Rosa Vercher.
  • 18:15 a 19:00h: Lliçó inaugural “Relat breu d'una certa intimitat” a càrrec del professor D. Juan Francisco Pico Silvestre.

Durant l'acte actuarà el Cor de la Universitat Sènior interpretant el “Gaudeamus Igitur”.

Doble oferta global a Alcoi

Enguany, el Campus d'Alcoi presenta una doble oferta, dos cursos globals que es desenvoluparan del 25 de setembre al 30 de maig en idèntic horari els dilluns i dimecres, de 17 a 19:30 hores.

El primer d'ells conté 12 assignatures: Cinema Negre II, La publicitat d'ahir i d'avui, Una nova visió de l'economia, La comunicació en la societat del segle XXI, Noves mirades a la bellesa, No prendràs el nom de la ciència en va, Etiquetat dels aliments, 100 composicions per a una història de la música, Astronomia, Els nostres autors, Educació visual i Les nostres terres.

El segon, per la seua banda, consta de les següents: Aprendre a mirar una obra d'art, Cinema comèdia clàssica americana, La publicitat: un breu repàs a través de la història, Llengua i cultura xinesa, Literatura universal, En quin món vivim?, Ús i abús dels medicaments, Construint la nostra història, Glops de ciència, Arqueologia de la comarca de L'Alcoià i El Comptat, Sobre la bellesa en la ciència i la tecnologia i 100 composicions per a una història de la música.

La matrícula pot realitzar-se de manera presencial, en el despatx de la Sènior situat en la quarta planta de l'Edifici Carbonell, o online, tant per al primer curs com per al segon.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.