Campus d'Alcoi de la UPV

Alstom Talent Energy

Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional que aposta pels recentment titulats.

[ 18/09/2017 ]
Alstom Talent Energy

La Fundació Universitat-Empresa juntament amb Alstom Espanya llancen una nova convocatòria del programa "Alstom Talent Energy", una iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional que aposta pels recentment titulats.

En aquesta 4a edició, Alstom Talent Energy ofereix un total de 45 places a titulats amb diferents perfils i interès per les infraestructures de transport ferroviari. Les places estan destinades a titulats en Enginyeria, Matemàtiques, Disseny Industrial, Qualitat, Ciències Ambientals, Comunicació i Administració d'empreses, entre unes altres.

Gràcies a aquesta iniciativa, els joves graduats podran combinar, en un únic programa de 12 mesos de durada, la formació de postgrau i la incorporació al mercat laboral. L'objectiu és oferir als recentment titulats l'oportunitat de formar-se personal i professionalment en una companyia global com Alstom, líder mundial en el sector del transport ferroviari. Per a açò, es combina la realització de pràctiques remunerades amb la incorporació a el “Master GAIA in Decision Making and Innovation” de la Universitat d'Alcalá. El Màster, que s'imparteix online i en anglès, no té cost algun per als candidats seleccionats.

Els joves que s'incorporen el pròxim 13 de novembre col·laboraran en projectes ferroviaris d'àmbit nacional i internacional desenvolupats pels equips de **Alstom Espanya des dels centres de treball de la companyia a Madrid i Barcelona.

Els interessats han d'inscriure's en www.fue.es/alstom abans del 16 d'octubre de 2017.

Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
XI Premis Idees UPV XI Premis Idees UPV
Tyris Software, gran vencedor en una nit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.