Campus d'Alcoi de la UPV

Promoure de l'ús del valencià

En la docència, la recerca i la vida universitària en general.

Ajudes en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al primer quadrimestre del curs 2017-2018.

[ 18/09/2017 ]

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), ofereix diverses ajudes per a promoure l'ús del valencià en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al primer quadrimestre del curs 2017-2018.

Sol·licituds

Per mitjà dels formularis de la intranet (apartat de Serveis > Servei de Promoció i Normalització Lingüística) o de la pàgina web www.upv.es/bondia > ajudes.

Termini de sol·licituds: fins al 13 d’octubre de 2017 (Resolució: abans del dia 17 de novembre de 2017).

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018
A càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Obertura Universitat Sènior 2017/18 Obertura Universitat Sènior 2017/18
Les classes van començar el pròxim 25 de setembre.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
VI  Edició Premis Emprenedors VI Edició Premis Emprenedors
Participa en els concursos per a emprenedors.