Campus d'Alcoi de la UPV

Promoure de l'ús del valencià

En la docència, la recerca i la vida universitària en general.

Ajudes en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al primer quadrimestre del curs 2017-2018.

[ 18/09/2017 ]

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), ofereix diverses ajudes per a promoure l'ús del valencià en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al primer quadrimestre del curs 2017-2018.

Sol·licituds

Per mitjà dels formularis de la intranet (apartat de Serveis > Servei de Promoció i Normalització Lingüística) o de la pàgina web www.upv.es/bondia > ajudes.

Termini de sol·licituds: fins al 13 d’octubre de 2017 (Resolució: abans del dia 17 de novembre de 2017).

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.