Campus d'Alcoi de la UPV

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018

Divendres que ve, 27 d'octubre tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.

[ 02/10/2017 ]
Josep Duato Marín, conferenciant lliçó inaugural 2017/2018

L'acte de la inauguració del curs acadèmic 2017/2018 tindrà lloc el divendres 27 d'octubre a les 11:30 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" amb el següent programa:

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2016-2017.
  • Lliurament de diplomes i distincions.
  • Conferencia inaugural a càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
  • Paraules de la Presidència
  • Gaudeamus Igitur.
  • Inauguració de l'espai Generació Espontània Design Factory, pel rector de la Universitat Politècnica de València i el president de Caixa Ontinyent.

Abans, Josep Duato signarà al Llibre d'Or, al despacho de Dirección del Campus de Alcoy.

Breu ressenya de Don Josep Duato Marín

Acadèmic Corresponent Nacional de la Real Acadèmia de Ciències, en la secció de Ciències Exactes, director del Grup d'Arquitectures Paral·leles (GAP) de la UPV i membre del Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors (DISCA) de la MTS d'Enginyeria Informàtica de la UPV, Duato està considerat com un dels investigadors de referència en l'àmbit de l'arquitectura de computadors a nivell internacional.

Entre altres guardons, el catedràtic de la UPV ha rebut el Premi Nacional de Recerca Julio Rei Pastor l'any 2009 i el Premi Rei Jaime I de Noves Tecnologies l'any 2006.

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.