Campus d'Alcoi de la UPV

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018

Divendres que ve, 27 d'octubre tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.

[ 02/10/2017 ]
Josep Duato Marín, conferenciant lliçó inaugural 2017/2018

L'acte de la inauguració del curs acadèmic 2017/2018 tindrà lloc el divendres 27 d'octubre a les 12:30 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" amb el següent programa:

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2016-2017.
  • Lliurament de diplomes i distincions.
  • Conferencia inaugural a càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
  • Paraules de la Presidència
  • Gaudeamus Igitur.
  • Inauguració de l'espai Generació Espontània Design Factory, pel rector de la Universitat Politècnica de València i el president de Caixa Ontinyent.

Breu ressenya de Don Josep Duato Marín

Acadèmic Corresponent Nacional de la Real Acadèmia de Ciències, en la secció de Ciències Exactes, director del Grup d'Arquitectures Paral·leles (GAP) de la UPV i membre del Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors (DISCA) de la MTS d'Enginyeria Informàtica de la UPV, Duato està considerat com un dels investigadors de referència en l'àmbit de l'arquitectura de computadors a nivell internacional.

Entre altres guardons, el catedràtic de la UPV ha rebut el Premi Nacional de Recerca Julio Rei Pastor l'any 2009 i el Premi Rei Jaime I de Noves Tecnologies l'any 2006.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Obertura Universitat Sènior 2017/18 Obertura Universitat Sènior 2017/18
Les classes van començar el pròxim 25 de setembre.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
VI  Edició Premis Emprenedors VI Edició Premis Emprenedors
Participa en els concursos per a emprenedors.
Nou horari del gabinet mèdic Nou horari del gabinet mèdic
Divendres, de 10 a 12:30h