Campus d'Alcoi de la UPV

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018

Divendres que ve, 27 d'octubre tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.

[ 02/10/2017 ]
Josep Duato Marín, conferenciant lliçó inaugural 2017/2018

L'acte de la inauguració del curs acadèmic 2017/2018 tindrà lloc el divendres 27 d'octubre a les 11:30 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" amb el següent programa:

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2016-2017.
  • Lliurament de diplomes i distincions.
  • Conferencia inaugural a càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
  • Paraules de la Presidència
  • Gaudeamus Igitur.
  • Inauguració de l'espai Generació Espontània Design Factory, pel rector de la Universitat Politècnica de València i el president de Caixa Ontinyent.

Abans, Josep Duato signarà al Llibre d'Or, al despacho de Dirección del Campus de Alcoy.

Breu ressenya de Don Josep Duato Marín

Acadèmic Corresponent Nacional de la Real Acadèmia de Ciències, en la secció de Ciències Exactes, director del Grup d'Arquitectures Paral·leles (GAP) de la UPV i membre del Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors (DISCA) de la MTS d'Enginyeria Informàtica de la UPV, Duato està considerat com un dels investigadors de referència en l'àmbit de l'arquitectura de computadors a nivell internacional.

Entre altres guardons, el catedràtic de la UPV ha rebut el Premi Nacional de Recerca Julio Rei Pastor l'any 2009 i el Premi Rei Jaime I de Noves Tecnologies l'any 2006.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.