Campus d'Alcoi de la UPV

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018

Divendres que ve, 27 d'octubre tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.

[ 02/10/2017 ]
Josep Duato Marín, conferenciant lliçó inaugural 2017/2018

L'acte de la inauguració del curs acadèmic 2017/2018 tindrà lloc el divendres 27 d'octubre a les 11:30 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" amb el següent programa:

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2016-2017.
  • Lliurament de diplomes i distincions.
  • Conferencia inaugural a càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
  • Paraules de la Presidència
  • Gaudeamus Igitur.
  • Inauguració de l'espai Generació Espontània Design Factory, pel rector de la Universitat Politècnica de València i el president de Caixa Ontinyent.

Abans, Josep Duato signarà al Llibre d'Or, al despacho de Dirección del Campus de Alcoy.

Breu ressenya de Don Josep Duato Marín

Acadèmic Corresponent Nacional de la Real Acadèmia de Ciències, en la secció de Ciències Exactes, director del Grup d'Arquitectures Paral·leles (GAP) de la UPV i membre del Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors (DISCA) de la MTS d'Enginyeria Informàtica de la UPV, Duato està considerat com un dels investigadors de referència en l'àmbit de l'arquitectura de computadors a nivell internacional.

Entre altres guardons, el catedràtic de la UPV ha rebut el Premi Nacional de Recerca Julio Rei Pastor l'any 2009 i el Premi Rei Jaime I de Noves Tecnologies l'any 2006.

Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.
Polisabio, programa de col·laboració de la UPV Polisabio, programa de col·laboració de la UPV
Entre la UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.