Campus d'Alcoi de la UPV

I Concurs Edafo-Vídeos sobre les funcions del sòl

Termini ampliat fins el 31 de març de 2018.

[ 22/11/2017 ]

La Secció d'Ensenyament del Sòl i Seguretat Pública de la Societat Espanyola de la Ciència del Sòl (SECS) ha organitzat la primera edició del Concurs Universitari Edafo-Vídeos. L'objectiu del certamen és donar a conèixer les funcions del sòl a través de mitjans audiovisuals.

Per a participar-hi, només és necessari ser estudiant i estar matriculat en una universitat espanyola. A més, cal destacar que es permet realitzar el treball tant a nivell individual com grupal.

El projecte, que es podrà enviar fins al 31 de març del 2018 com a data límit, ha d'estar relacionat amb la ciència del sòl i tenir una durada entre 3 i 10 minuts. Alhora, ha d'incloure una portada amb el títol del vídeo i el subtítol: I Concurs Universitari Edafo- Vídeos 2017 (SECS).

Els premis són: una tauleta (tablet) per al primer premi, mentre que es lliurarà un disc extern per al segon i tercer guardó.

Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
XI Premis Idees UPV XI Premis Idees UPV
Tyris Software, gran vencedor en una nit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.