Campus d'Alcoi de la UPV

I Concurs Edafo-Vídeos sobre les funcions del sòl

Fins al 31 d'octubre de 2017.

[ 02/10/2017 ]

La Secció d'Ensenyament del Sòl i Seguretat Pública de la Societat Espanyola de la Ciència del Sòl (SECS) ha organitzat la primera edició del Concurs Universitari Edafo-Vídeos. L'objectiu del certamen és donar a conèixer les funcions del sòl a través de mitjans audiovisuals.

Per a participar-hi, només és necessari ser estudiant i estar matriculat en una universitat espanyola. A més, cal destacar que es permet realitzar el treball tant a nivell individual com grupal.

El projecte, que es podrà enviar fins al 31 d'octubre del 2017 com a data límit, ha d'estar relacionat amb la ciència del sòl i tenir una durada entre 3 i 10 minuts. Alhora, ha d'incloure una portada amb el títol del vídeo i el subtítol: I Concurs Universitari Edafo- Vídeos 2017 (SECS).

Els premis són: una tauleta (tablet) per al primer premi, mentre que es lliurarà un disc extern per al segon i tercer guardó.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018
A càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Obertura Universitat Sènior 2017/18 Obertura Universitat Sènior 2017/18
Les classes van començar el pròxim 25 de setembre.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
VI  Edició Premis Emprenedors VI Edició Premis Emprenedors
Participa en els concursos per a emprenedors.