Campus d'Alcoi de la UPV

I Concurs Edafo-Vídeos sobre les funcions del sòl

Termini ampliat fins el 31 de març de 2018.

[ 22/11/2017 ]

La Secció d'Ensenyament del Sòl i Seguretat Pública de la Societat Espanyola de la Ciència del Sòl (SECS) ha organitzat la primera edició del Concurs Universitari Edafo-Vídeos. L'objectiu del certamen és donar a conèixer les funcions del sòl a través de mitjans audiovisuals.

Per a participar-hi, només és necessari ser estudiant i estar matriculat en una universitat espanyola. A més, cal destacar que es permet realitzar el treball tant a nivell individual com grupal.

El projecte, que es podrà enviar fins al 31 de març del 2018 com a data límit, ha d'estar relacionat amb la ciència del sòl i tenir una durada entre 3 i 10 minuts. Alhora, ha d'incloure una portada amb el títol del vídeo i el subtítol: I Concurs Universitari Edafo- Vídeos 2017 (SECS).

Els premis són: una tauleta (tablet) per al primer premi, mentre que es lliurarà un disc extern per al segon i tercer guardó.

3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Focus Pime sobre robòtica i visió artificial Focus Pime sobre robòtica i visió artificial
El Campus d'Alcoi de la UPV acull aquest acte el 15 de novembre.
Col·legi Major ‘Ovidi Montllor’ Col·legi Major ‘Ovidi Montllor’
Èxit en el primer any de la seua reobertura.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.