Campus d'Alcoi de la UPV

PAC 2018. Propostes d'accions culturals

Del 25 de setembre al 17 de novembre del 2017.

[ 02/10/2017 ]
Propostes d'accions culturals

A través del PAC es volen incentivar totes aquelles inquietuds culturals que puguen sorgir des de la comunitat universitària i per a aquesta.

Va dirigit a qualsevol persona, grup, col·lectiu o associació vinculat a la Universitat Politècnica de València que, en qualitat de PDI, PAS o alumnat, desitge emprendre algun projecte cultural en col·laboració amb l'Àrea d'Activitats Culturals.

El termini de sol·licitud finalitza el 17 de novembre del 2017.

Per a soli·lcitar-lo, emplenar el següent Formulari.

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.