Campus d'Alcoi de la UPV

[ 03/10/2017 ]

La Càtedra de Canvi Climàtic de la Universitat Politècnica de València convoca la “I Edició dels Premis de Tesis Doctorals sobre Canvi Climàtic en l'arc mediterrani espanyol”, on s'atorgarà un guardó de 2.000 € per al treball premiat.

Entre els principals objectius de la Càtedra de Canvi Climàtic, promoguda i finançada per Generalitat Valenciana a través de la Consellería d'Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, es troba la promoció i divulgació de la recerca en les matèries relacionades amb les seues funcions. L'objecte d'aquests premis és contribuir a promoure l'excel·lència de la recerca en temes relacionats amb impacte, mitigació i adaptació al canvi climàtic.

Els interessats han de presentar les seues propostes fins al 13 d'octubre (inclusivament) a través de les Unitats de Registre de la UPV a València, Gandia o Alcoi, o mitjançant qualsevol de les formes previstes en la Llei de Procediment Administratiu Comú.

Requisits de participació
  • La tesi doctoral ha d'haver sigut defensat entre l'1 d'octubre de 2015 i el 30 de setembre de 2017.
  • El tema principal ha d'estar relacionat amb l'anàlisi d'impactes, mitigació i adaptació al canvi climàtic en l'arc mediterrani espanyol (Catalunya, Comunitat Valenciana, Illes Balears, Murcia i Andalusia).
  • Haver obtingut una qualificació de “Excel·lent Cum Laude”.
  • Haver donat lloc almenys a una publicació en revista indexada JCR i posicionada en el primer cuartil de la seua categoria l'any de la seua publicació.

El Jurat del Premi estarà format per un grup de 6 vocals experts en canvi climàtic (3 externs a la UPV), el Director de la Càtedra com a president del Jurado i un Secretari que és membre de la UPV.

Criteris de valoració
  • Qualitat científica/tècnica (30%).
  • Innovació i transferència (30%)./li>
  • Impacte positiu en la mitigació i/o adaptació al canvi climàtic (40%).

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018
A càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Obertura Universitat Sènior 2017/18 Obertura Universitat Sènior 2017/18
Les classes van començar el pròxim 25 de setembre.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
VI  Edició Premis Emprenedors VI Edició Premis Emprenedors
Participa en els concursos per a emprenedors.