Campus d'Alcoi de la UPV

[ 03/10/2017 ]

La Càtedra de Canvi Climàtic de la Universitat Politècnica de València convoca la “I Edició dels Premis de Tesis Doctorals sobre Canvi Climàtic en l'arc mediterrani espanyol”, on s'atorgarà un guardó de 2.000 € per al treball premiat.

Entre els principals objectius de la Càtedra de Canvi Climàtic, promoguda i finançada per Generalitat Valenciana a través de la Consellería d'Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, es troba la promoció i divulgació de la recerca en les matèries relacionades amb les seues funcions. L'objecte d'aquests premis és contribuir a promoure l'excel·lència de la recerca en temes relacionats amb impacte, mitigació i adaptació al canvi climàtic.

Els interessats han de presentar les seues propostes fins al 13 d'octubre (inclusivament) a través de les Unitats de Registre de la UPV a València, Gandia o Alcoi, o mitjançant qualsevol de les formes previstes en la Llei de Procediment Administratiu Comú.

Requisits de participació
  • La tesi doctoral ha d'haver sigut defensat entre l'1 d'octubre de 2015 i el 30 de setembre de 2017.
  • El tema principal ha d'estar relacionat amb l'anàlisi d'impactes, mitigació i adaptació al canvi climàtic en l'arc mediterrani espanyol (Catalunya, Comunitat Valenciana, Illes Balears, Murcia i Andalusia).
  • Haver obtingut una qualificació de “Excel·lent Cum Laude”.
  • Haver donat lloc almenys a una publicació en revista indexada JCR i posicionada en el primer cuartil de la seua categoria l'any de la seua publicació.

El Jurat del Premi estarà format per un grup de 6 vocals experts en canvi climàtic (3 externs a la UPV), el Director de la Càtedra com a president del Jurado i un Secretari que és membre de la UPV.

Criteris de valoració
  • Qualitat científica/tècnica (30%).
  • Innovació i transferència (30%)./li>
  • Impacte positiu en la mitigació i/o adaptació al canvi climàtic (40%).

Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
XI Premis Idees UPV XI Premis Idees UPV
Tyris Software, gran vencedor en una nit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.