Campus d'Alcoi de la UPV

[ 03/10/2017 ]

La Càtedra de Canvi Climàtic de la Universitat Politècnica de València convoca la “I Edició dels Premis de Tesis Doctorals sobre Canvi Climàtic en l'arc mediterrani espanyol”, on s'atorgarà un guardó de 2.000 € per al treball premiat.

Entre els principals objectius de la Càtedra de Canvi Climàtic, promoguda i finançada per Generalitat Valenciana a través de la Consellería d'Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, es troba la promoció i divulgació de la recerca en les matèries relacionades amb les seues funcions. L'objecte d'aquests premis és contribuir a promoure l'excel·lència de la recerca en temes relacionats amb impacte, mitigació i adaptació al canvi climàtic.

Els interessats han de presentar les seues propostes fins al 13 d'octubre (inclusivament) a través de les Unitats de Registre de la UPV a València, Gandia o Alcoi, o mitjançant qualsevol de les formes previstes en la Llei de Procediment Administratiu Comú.

Requisits de participació
  • La tesi doctoral ha d'haver sigut defensat entre l'1 d'octubre de 2015 i el 30 de setembre de 2017.
  • El tema principal ha d'estar relacionat amb l'anàlisi d'impactes, mitigació i adaptació al canvi climàtic en l'arc mediterrani espanyol (Catalunya, Comunitat Valenciana, Illes Balears, Murcia i Andalusia).
  • Haver obtingut una qualificació de “Excel·lent Cum Laude”.
  • Haver donat lloc almenys a una publicació en revista indexada JCR i posicionada en el primer cuartil de la seua categoria l'any de la seua publicació.

El Jurat del Premi estarà format per un grup de 6 vocals experts en canvi climàtic (3 externs a la UPV), el Director de la Càtedra com a president del Jurado i un Secretari que és membre de la UPV.

Criteris de valoració
  • Qualitat científica/tècnica (30%).
  • Innovació i transferència (30%)./li>
  • Impacte positiu en la mitigació i/o adaptació al canvi climàtic (40%).

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.