Campus d'Alcoi de la UPV

[ 03/10/2017 ]

La Càtedra de Canvi Climàtic de la Universitat Politècnica de València convoca la “I Edició dels Premis de Tesis Doctorals sobre Canvi Climàtic en l'arc mediterrani espanyol”, on s'atorgarà un guardó de 2.000 € per al treball premiat.

Entre els principals objectius de la Càtedra de Canvi Climàtic, promoguda i finançada per Generalitat Valenciana a través de la Consellería d'Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, es troba la promoció i divulgació de la recerca en les matèries relacionades amb les seues funcions. L'objecte d'aquests premis és contribuir a promoure l'excel·lència de la recerca en temes relacionats amb impacte, mitigació i adaptació al canvi climàtic.

Els interessats han de presentar les seues propostes fins al 13 d'octubre (inclusivament) a través de les Unitats de Registre de la UPV a València, Gandia o Alcoi, o mitjançant qualsevol de les formes previstes en la Llei de Procediment Administratiu Comú.

Requisits de participació
  • La tesi doctoral ha d'haver sigut defensat entre l'1 d'octubre de 2015 i el 30 de setembre de 2017.
  • El tema principal ha d'estar relacionat amb l'anàlisi d'impactes, mitigació i adaptació al canvi climàtic en l'arc mediterrani espanyol (Catalunya, Comunitat Valenciana, Illes Balears, Murcia i Andalusia).
  • Haver obtingut una qualificació de “Excel·lent Cum Laude”.
  • Haver donat lloc almenys a una publicació en revista indexada JCR i posicionada en el primer cuartil de la seua categoria l'any de la seua publicació.

El Jurat del Premi estarà format per un grup de 6 vocals experts en canvi climàtic (3 externs a la UPV), el Director de la Càtedra com a president del Jurado i un Secretari que és membre de la UPV.

Criteris de valoració
  • Qualitat científica/tècnica (30%).
  • Innovació i transferència (30%)./li>
  • Impacte positiu en la mitigació i/o adaptació al canvi climàtic (40%).

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.