Campus d'Alcoi de la UPV

Nou horari del gabinet mèdic

Divendres, de 10 a 12:30h

El metge passarà consulta els divendres de 10 a 12:30h.

[ 04/10/2017 ]

Des del divendres 6 d'octubre vindrà al nostre Campus un Doctor del Centre de Salut Laboral de la UPV que passarà consulta en el Gabinet Mèdic situat en la planta 4ª de l'edifici Ferrándiz (al costat de l'aula F4A1) tots els divendres, en horari de 10 a 12:30 hores.

En cas de produir-se canvis quant al dia de la consulta, o modificacions en l'horari, us els anirem indicant puntualment.

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.