Campus d'Alcoi de la UPV

VI Edició Premis Emprenedors

Participa en els concursos per a emprenedors.

[ 06/10/2017 ]

La Mancomunitat de l’Alcoià i el Comtat convoca la VI Edición del concurso de empresas y proyectos empresariales emprendedores con la voluntad de continuar fomentando la iniciativa emprendedora de nuevas actividades económicas en su territorio, contando con el soporte y la colaboración del CEEI Alcoy, la Cámara de Comercio de Alcoy, el Instituto IDEAS-Área de Relaciones con el Entorno-Campus de Alcoy de la UPV y la Federación de Asociaciones de Jóvenes Empresarios de la Provincia de Alicante (JOVEMPA).

El plazo de presentación de solicitudes para participar en esta VI Edición finalizará el próximo 17 de noviembre de 2017.

Modalidades de premios de esta VI edición:
  • Premio mejor empresa.
  • Premio mejor proyecto emprendedor.

Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.
Polisabio, programa de col·laboració de la UPV Polisabio, programa de col·laboració de la UPV
Entre la UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.