Campus d'Alcoi de la UPV

VI Edició Premis Emprenedors

Participa en els concursos per a emprenedors.

[ 06/10/2017 ]

La Mancomunitat de l’Alcoià i el Comtat convoca la VI Edición del concurso de empresas y proyectos empresariales emprendedores con la voluntad de continuar fomentando la iniciativa emprendedora de nuevas actividades económicas en su territorio, contando con el soporte y la colaboración del CEEI Alcoy, la Cámara de Comercio de Alcoy, el Instituto IDEAS-Área de Relaciones con el Entorno-Campus de Alcoy de la UPV y la Federación de Asociaciones de Jóvenes Empresarios de la Provincia de Alicante (JOVEMPA).

El plazo de presentación de solicitudes para participar en esta VI Edición finalizará el próximo 17 de noviembre de 2017.

Modalidades de premios de esta VI edición:
  • Premio mejor empresa.
  • Premio mejor proyecto emprendedor.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018
A càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Obertura Universitat Sènior 2017/18 Obertura Universitat Sènior 2017/18
Les classes van començar el pròxim 25 de setembre.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Nou horari del gabinet mèdic Nou horari del gabinet mèdic
Divendres, de 10 a 12:30h