Campus d'Alcoi de la UPV

Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat

Destinat a fomentar la recerca en recursos socials i econòmics que afavorisquen el desenvolupament econòmic i social de la ciutat d'Alcoi.

[ 10/10/2017 ]
Presentació del 'Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua Universitat'

El Rotary Club Alcoiconvoca el I Premi Rotary amb Alcoi i la seua Universitat destinat a fomentar la recerca en recursos socials i econòmics que afavorisquen el desenvolupament econòmic i social de la ciutat d'Alcoi.

Es pretén afavorir als estudiants de l'EPSA que aporten en els seus treballs (TFG, TFM, treballs de classe o qualsevol altra modalitat) tot tipus d'idees que es concreten en la creació de recursos (noves empreses, sinergies entre les mateixes o les existents, i les projectades, etc.) que afavorisquen el desenvolupament econòmic i social de la ciutat d'Alcoi, i que tinguen la seua seu en aquesta ciutat, potenciant aquells aspectes que els alumnes entenguen que puguen ser d'interès. Els treballs o projectes podran anar referits a qualsevol (o tots) els sectors productius (primari, secundari, terciari), però la finalitat dels mateixos ha de revertir en el creixement econòmic i social de la nostra ciutat.

• Primera

El premi s'atorgarà com a reconeixement a un estudiant o col·lectiu d'estudiants que present un projecte de desenvolupament concret i assumible. Es valorarà favorablement que el treball siga interdisciplinari.

• Segona

El premi està dotat amb 3.000 euros i el compromís del Rotary Club d'Alcoi d'afavorir i recolzar el desenvolupament del projecte, la seua presentació davant les autoritats i col·lectius empresarials, patronals i/o sindicals, intentant, en la mesura del possible, puga ser posat en pràctica amb implicació de l'Autor o Autors i posada en valor de les seues idees.

• Tercera

Podran optar al premie estudiants que estiguen cursant un grau o un màster dels quals s'ofereix actualment en l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

• Quarta

Els projectes es presentaran al Rotary Club, en la seua seu de l'HOTEL RECONQUISTA D'ALCOI, abans del 30 de maig de 2018. El lliurament del premi es realitzarà en el mes de juny de 2018.

• Cinquena

El jurat estarà compost pel Director de l'EPSA o persona en qui delegue, el Regidor d'empresa, formació i innovació o persona en qui delegue, el President Rotary Club o persona en qui delegue, el President de l'Associació Alcoi Industrial o persona en qui delegue i un representant del professorat de l'EPSA.

Per al supòsit que algun dels jurats li anara impossible acudir o nomenar delegat, el Rotary Club nomenarà a la persona que estime que puga substituir-la.

La fallada del Jurado és inapel·lable. El premi podria quedar desert si el jurat considera que els treballs no reuneixen la qualitat suficient. Així mateix el premi es podria atorgar ex aequo.

• Sisena

El fet de concursar suposa acceptar les bases de l'I Premi Rotary amb Alcoi i la seua Universitat.

• Setena

Els treballs no premiats podran ser retirats en l'HOTEL RECONQUISTA durant el mes de juliol de 2018.

• Octava

El treball o treballs premiats quedaran en possessió del ROTARY CLUB ALCOI a l'efecte de poder ser promocionats, publicitats i intentar engegar-los, sense perjudici que la propietat intel·lectual dels mateixos correspondrà als seus autors que, per la presentació dels treballs autoritzen al ROTARY CLUB ALCOI, a realitzar les gestions a les quals es refereix aquesta base i la base segona.

Vídeo de la rueda de premsa de presentación::

Més informació

Ací, hui, demà Ací, hui, demà
No et perdes el vídeo promocional de la UPV!
Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0 Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV està dotat de tres premis de 1000, 500 i 250 euros.
LLOG: un avanç de la logística visual del futur LLOG: un avanç de la logística visual del futur
El joc dissenyat per Alejandro Rodríguez Villalobos compleix 3 anys.
Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel
Quatre projectes relacionats amb l'Aula Riu Sec.
La UPV entre les 100 millors universitats del món La UPV entre les 100 millors universitats del món
I entre les 150 millors en Eng. Química i Eng. Mecànica.
Preinscripció Màsters Universitaris Preinscripció Màsters Universitaris
Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).
Mindfulness en la vida diària Mindfulness en la vida diària
Del 9 de maig al 13 de juny. Inscripció oberta.