Campus d'Alcoi de la UPV

C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del Lleida Esportiu.

[ 11/10/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

El C.D. Alcoyano segueix sense alçar cap i està empatat amb el lloc de promoció de descens, encara que la setmana passada va realitzar un molt bé partit a València d'on va arrancar un empat a 3 després d'estar 3-1 a baix.

Com a local, el Deportivo segueix sense guanyar, després de 2 empats i 2 derrotes i el rival d'aquesta setmana, el Lleida Esportiu no coneix la derrota com a visitant, per la qual cosa es presenta un partit molt disputat, però en el qual, el Alcoyano ha de guanyar per a no veure's abocat als llocs de descens.

El partit es disputarà aquest diumenge 15 d'octubre a les 18h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.