Campus d'Alcoi de la UPV

C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del Lleida Esportiu.

[ 11/10/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

El C.D. Alcoyano segueix sense alçar cap i està empatat amb el lloc de promoció de descens, encara que la setmana passada va realitzar un molt bé partit a València d'on va arrancar un empat a 3 després d'estar 3-1 a baix.

Com a local, el Deportivo segueix sense guanyar, després de 2 empats i 2 derrotes i el rival d'aquesta setmana, el Lleida Esportiu no coneix la derrota com a visitant, per la qual cosa es presenta un partit molt disputat, però en el qual, el Alcoyano ha de guanyar per a no veure's abocat als llocs de descens.

El partit es disputarà aquest diumenge 15 d'octubre a les 18h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.
Polisabio, programa de col·laboració de la UPV Polisabio, programa de col·laboració de la UPV
Entre la UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.