Campus d'Alcoi de la UPV

C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del Lleida Esportiu.

[ 11/10/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

El C.D. Alcoyano segueix sense alçar cap i està empatat amb el lloc de promoció de descens, encara que la setmana passada va realitzar un molt bé partit a València d'on va arrancar un empat a 3 després d'estar 3-1 a baix.

Com a local, el Deportivo segueix sense guanyar, després de 2 empats i 2 derrotes i el rival d'aquesta setmana, el Lleida Esportiu no coneix la derrota com a visitant, per la qual cosa es presenta un partit molt disputat, però en el qual, el Alcoyano ha de guanyar per a no veure's abocat als llocs de descens.

El partit es disputarà aquest diumenge 15 d'octubre a les 18h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
XI Premis Idees UPV XI Premis Idees UPV
Tyris Software, gran vencedor en una nit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.