Campus d'Alcoi de la UPV

C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del Lleida Esportiu.

[ 11/10/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

El C.D. Alcoyano segueix sense alçar cap i està empatat amb el lloc de promoció de descens, encara que la setmana passada va realitzar un molt bé partit a València d'on va arrancar un empat a 3 després d'estar 3-1 a baix.

Com a local, el Deportivo segueix sense guanyar, després de 2 empats i 2 derrotes i el rival d'aquesta setmana, el Lleida Esportiu no coneix la derrota com a visitant, per la qual cosa es presenta un partit molt disputat, però en el qual, el Alcoyano ha de guanyar per a no veure's abocat als llocs de descens.

El partit es disputarà aquest diumenge 15 d'octubre a les 180h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018
A càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Obertura Universitat Sènior 2017/18 Obertura Universitat Sènior 2017/18
Les classes van començar el pròxim 25 de setembre.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
VI  Edició Premis Emprenedors VI Edició Premis Emprenedors
Participa en els concursos per a emprenedors.