Campus d'Alcoi de la UPV

Jornades de Portes Obertes 2018-2019

Inscriu-te en les jornades gratuïtes per a pares i futurs alumnes i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seues titulacions i el seu dia a dia.

[ 15/10/2017 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

El proper dissabte 14 d'abril de 2018, tindrà lloc en el Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) una Jornada de Portes Obertes, que reunirà a pares i futurs alumnes pertanyents a primer i segon de batxiller i cicles formatius de grau superior, amb un programa d'activitats que ocuparà tot el matí del dissabte.

En ella es realitzarà una visita guiada pel campus a través de les seues diferents instal·lacions i espais a més de conèixer part de l'equip docent de cada titulació, així com les explicacions sobre els serveis més rellevants que ofereix la Universitat Politècnica de València.

Amb l'objectiu de poder ajudar a orientar a les famílies de possibles futurs alumnes, es facilita als visitants tota la informació relacionada amb els seus estudis i la vida en la UPV: graus, recursos de la UPV (laboratoris, esports, cultura, etc.), pràctiques en empreses i possibilitat de dur a terme part dels seus estudis en l'estranger, entre altres aspectes.

Atreveix-te a ser protagonista

Programa de la jornada
  • 09:45h: Recepció i benvinguda.
  • 10:00h: Vaig a ser alumne UPV.
  • 10:15h: Què et trobaràs? Delegació d'alumnes.
  • 10:30h: El campus et prepara per a l'ocupació. Servei Integrat d'Ocupació.
  • 10:45h: Passos per a formalitzar la matrícula. Servei d'Alumnat.
  • 11:00h: Presentació de les direccions acadèmiques de les titulacions. Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació:
    • David García - Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Adolfo Hilario - Grau en Enginyeria Elèctrica.
    • Rubén Pérez - Grau en Enginyeria Informàtica.
    • M. Fernanda López - Grau en Enginyeria Química.
    • Margarita Valor - Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
    • Ana María García - Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Turisme.
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Enginyeria Informàtica.
  • 11:05h: Pausa. Desdejuni.
  • 11:30h: Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació.
  • 12:30h: Visita a les instal·lacions del campus. Presentació de projectes d'alumnes (Generació Espontània).

A continuació es realitzarà una visita a les instal·lacions del Col·legi Major "Ovidi Montllor".

Per a major informació i inscripcions, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

• Silvia Pascual Sánchez
    Horari: de 8:30 h a 14:30 h
    spascual@upv.es

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià
Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019
Rememora els millors moments de les Festes.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.