Campus d'Alcoi de la UPV

Desafiament internacional “First Lego League”

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el pròxim 3 de febrer de 2018.

[ 20/10/2017 ]
Desafiament internacional First Lego League

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València és soci col·laborador de la First Lego League (10 a 16 anys) i de la First Lego League Junior (de 6 a 9 anys), per la qual cosa la competició d'enguany es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el pròxim 3 de febrer de 2018.

Què és FLL?

FIRST LEGO League (FLL) és un desafiament internacional que desperta l'interès dels joves per la ciència i la tecnologia.

FLL utilitza desafiaments temàtics per a involucrar als joves, de 10 a 16 anys, en la recerca, la resolució de problemes, i la ciència.

Els pilars del programa són els Valors FLL que emfatitzen l'aprendre dels altres companys, la competició amistosa, l'aprenentatge i la contribució a la societat.

Els participants en FLL:

• Dissenyen, construeixen, proven i programen robots utilitzant la tecnologia LEGO® MINDSTORMS®.
  • Investiguen i resolen els mateixos desafiaments que els científics d'avui.
  • Apliquen conceptes de matemàtiques i ciències en la vida real.
  • Desenvolupen les habilitats i competències del s. XXI com el treball en equip, la resolució de problemes i la comunicació.
  • Participen i es diverteixen en tornejos i celebracions en format esportiu.

FIRST LEGO League Espanya - Temporada 2016-2017:

Què és FLL Junior?

FIRST LEGO League Junior(FLL Jr.) és un desafiament internacional dirigit a joves de 6 a 9 anys centrat en la promoció de la ciència i la tecnologia.

És un programa pràctic dissenyat per a captar la curiositat dels més xicotets i dirigir-la cap al descobriment de les possibilitats de millorar el món que els envolta.

Els participants en FLL Jr:

• Dissenyen i construeixen les seues idees i solucions amb elements i motors LEGO.
  • Investiguen i resolen els mateixos desafiaments que els científics d'avui usant la imaginació i el pensament crític.
  • Apliquen conceptes de matemàtiques i ciències en la vida real.
  • Comparteixen els seus aprenentatges juntament amb més equips en els esdeveniments FLL Jr.

Rueda de premsa de presentació del Desafiament FIRST LEGO League:

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.