Campus d'Alcoi de la UPV

Desafiament internacional “First Lego League”

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el pròxim 3 de febrer de 2018.

[ 20/10/2017 ]
Desafiament internacional First Lego League

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València és soci col·laborador de la First Lego League (10 a 16 anys) i de la First Lego League Junior (de 6 a 9 anys), per la qual cosa la competició d'enguany es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el pròxim 3 de febrer de 2018.

Què és FLL?

FIRST LEGO League (FLL) és un desafiament internacional que desperta l'interès dels joves per la ciència i la tecnologia.

FLL utilitza desafiaments temàtics per a involucrar als joves, de 10 a 16 anys, en la recerca, la resolució de problemes, i la ciència.

Els pilars del programa són els Valors FLL que emfatitzen l'aprendre dels altres companys, la competició amistosa, l'aprenentatge i la contribució a la societat.

Els participants en FLL:

• Dissenyen, construeixen, proven i programen robots utilitzant la tecnologia LEGO® MINDSTORMS®.
  • Investiguen i resolen els mateixos desafiaments que els científics d'avui.
  • Apliquen conceptes de matemàtiques i ciències en la vida real.
  • Desenvolupen les habilitats i competències del s. XXI com el treball en equip, la resolució de problemes i la comunicació.
  • Participen i es diverteixen en tornejos i celebracions en format esportiu.

FIRST LEGO League Espanya - Temporada 2016-2017:

Què és FLL Junior?

FIRST LEGO League Junior(FLL Jr.) és un desafiament internacional dirigit a joves de 6 a 9 anys centrat en la promoció de la ciència i la tecnologia.

És un programa pràctic dissenyat per a captar la curiositat dels més xicotets i dirigir-la cap al descobriment de les possibilitats de millorar el món que els envolta.

Els participants en FLL Jr:

• Dissenyen i construeixen les seues idees i solucions amb elements i motors LEGO.
  • Investiguen i resolen els mateixos desafiaments que els científics d'avui usant la imaginació i el pensament crític.
  • Apliquen conceptes de matemàtiques i ciències en la vida real.
  • Comparteixen els seus aprenentatges juntament amb més equips en els esdeveniments FLL Jr.

Roda de premsa de presentació del Desafiament FIRST LEGO League:

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.