Campus d'Alcoi de la UPV

Desafiament internacional “First Lego League”

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el pròxim 3 de febrer de 2018.

[ 20/10/2017 ]
Desafiament internacional First Lego League

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València és soci col·laborador de la First Lego League (10 a 16 anys) i de la First Lego League Junior (de 6 a 9 anys), per la qual cosa la competició d'enguany es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el pròxim 3 de febrer de 2018.

Què és FLL?

FIRST LEGO League (FLL) és un desafiament internacional que desperta l'interès dels joves per la ciència i la tecnologia.

FLL utilitza desafiaments temàtics per a involucrar als joves, de 10 a 16 anys, en la recerca, la resolució de problemes, i la ciència.

Els pilars del programa són els Valors FLL que emfatitzen l'aprendre dels altres companys, la competició amistosa, l'aprenentatge i la contribució a la societat.

Els participants en FLL:

• Dissenyen, construeixen, proven i programen robots utilitzant la tecnologia LEGO® MINDSTORMS®.
  • Investiguen i resolen els mateixos desafiaments que els científics d'avui.
  • Apliquen conceptes de matemàtiques i ciències en la vida real.
  • Desenvolupen les habilitats i competències del s. XXI com el treball en equip, la resolució de problemes i la comunicació.
  • Participen i es diverteixen en tornejos i celebracions en format esportiu.

FIRST LEGO League Espanya - Temporada 2016-2017:

Què és FLL Junior?

FIRST LEGO League Junior(FLL Jr.) és un desafiament internacional dirigit a joves de 6 a 9 anys centrat en la promoció de la ciència i la tecnologia.

És un programa pràctic dissenyat per a captar la curiositat dels més xicotets i dirigir-la cap al descobriment de les possibilitats de millorar el món que els envolta.

Els participants en FLL Jr:

• Dissenyen i construeixen les seues idees i solucions amb elements i motors LEGO.
  • Investiguen i resolen els mateixos desafiaments que els científics d'avui usant la imaginació i el pensament crític.
  • Apliquen conceptes de matemàtiques i ciències en la vida real.
  • Comparteixen els seus aprenentatges juntament amb més equips en els esdeveniments FLL Jr.

Rueda de premsa de presentació del Desafiament FIRST LEGO League:

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Programes de formació esportiva Programes de formació esportiva
Oferides pel Servei d'Esports del Campus d'Alcoi.