Campus d'Alcoi de la UPV

Desafiament internacional “First Lego League”

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el pròxim 3 de febrer de 2018.

[ 20/10/2017 ]
Desafiament internacional First Lego League

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València és soci col·laborador de la First Lego League (10 a 16 anys) i de la First Lego League Junior (de 6 a 9 anys), per la qual cosa la competició d'enguany es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el pròxim 3 de febrer de 2018.

Què és FLL?

FIRST LEGO League (FLL) és un desafiament internacional que desperta l'interès dels joves per la ciència i la tecnologia.

FLL utilitza desafiaments temàtics per a involucrar als joves, de 10 a 16 anys, en la recerca, la resolució de problemes, i la ciència.

Els pilars del programa són els Valors FLL que emfatitzen l'aprendre dels altres companys, la competició amistosa, l'aprenentatge i la contribució a la societat.

Els participants en FLL:

• Dissenyen, construeixen, proven i programen robots utilitzant la tecnologia LEGO® MINDSTORMS®.
  • Investiguen i resolen els mateixos desafiaments que els científics d'avui.
  • Apliquen conceptes de matemàtiques i ciències en la vida real.
  • Desenvolupen les habilitats i competències del s. XXI com el treball en equip, la resolució de problemes i la comunicació.
  • Participen i es diverteixen en tornejos i celebracions en format esportiu.

FIRST LEGO League Espanya - Temporada 2016-2017:

Què és FLL Junior?

FIRST LEGO League Junior(FLL Jr.) és un desafiament internacional dirigit a joves de 6 a 9 anys centrat en la promoció de la ciència i la tecnologia.

És un programa pràctic dissenyat per a captar la curiositat dels més xicotets i dirigir-la cap al descobriment de les possibilitats de millorar el món que els envolta.

Els participants en FLL Jr:

• Dissenyen i construeixen les seues idees i solucions amb elements i motors LEGO.
  • Investiguen i resolen els mateixos desafiaments que els científics d'avui usant la imaginació i el pensament crític.
  • Apliquen conceptes de matemàtiques i ciències en la vida real.
  • Comparteixen els seus aprenentatges juntament amb més equips en els esdeveniments FLL Jr.

Rueda de premsa de presentació del Desafiament FIRST LEGO League:

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.