Campus d'Alcoi de la UPV

Desafiament internacional “First Lego League”

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el pròxim 3 de febrer de 2018.

[ 20/10/2017 ]
Desafiament internacional First Lego League

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València és soci col·laborador de la First Lego League (10 a 16 anys) i de la First Lego League Junior (de 6 a 9 anys), per la qual cosa la competició d'enguany es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el pròxim 3 de febrer de 2018.

Què és FLL?

FIRST LEGO League (FLL) és un desafiament internacional que desperta l'interès dels joves per la ciència i la tecnologia.

FLL utilitza desafiaments temàtics per a involucrar als joves, de 10 a 16 anys, en la recerca, la resolució de problemes, i la ciència.

Els pilars del programa són els Valors FLL que emfatitzen l'aprendre dels altres companys, la competició amistosa, l'aprenentatge i la contribució a la societat.

Els participants en FLL:

• Dissenyen, construeixen, proven i programen robots utilitzant la tecnologia LEGO® MINDSTORMS®.
  • Investiguen i resolen els mateixos desafiaments que els científics d'avui.
  • Apliquen conceptes de matemàtiques i ciències en la vida real.
  • Desenvolupen les habilitats i competències del s. XXI com el treball en equip, la resolució de problemes i la comunicació.
  • Participen i es diverteixen en tornejos i celebracions en format esportiu.

FIRST LEGO League Espanya - Temporada 2016-2017:

Què és FLL Junior?

FIRST LEGO League Junior(FLL Jr.) és un desafiament internacional dirigit a joves de 6 a 9 anys centrat en la promoció de la ciència i la tecnologia.

És un programa pràctic dissenyat per a captar la curiositat dels més xicotets i dirigir-la cap al descobriment de les possibilitats de millorar el món que els envolta.

Els participants en FLL Jr:

• Dissenyen i construeixen les seues idees i solucions amb elements i motors LEGO.
  • Investiguen i resolen els mateixos desafiaments que els científics d'avui usant la imaginació i el pensament crític.
  • Apliquen conceptes de matemàtiques i ciències en la vida real.
  • Comparteixen els seus aprenentatges juntament amb més equips en els esdeveniments FLL Jr.

Rueda de premsa de presentació del Desafiament FIRST LEGO League:

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.