Campus d'Alcoi de la UPV

Exposició de pintura “L'art per la memòria”

Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.

[ 26/10/2017 ]
L'art per la memòria

El proper 7 de novembre a les 18:30h en la Sala Multiusos de l'edifici de Carbonell, tindrà lloc la inauguració de l'exposició de pintura “L'art per la memòria”, realitzada per alumnes de l'Acadèmia de dibuix i pintura d'Arts Plàstiques Estudi Ángeles Moya a benefici de l'Associació de Familiars i Amics de Malalts d'Alzheimer d'Alcoi i Comarca, en la qual col·laboren les sotsdireccions de Cultura i la d'Igualtat, Cooperació i Assumptes Socials del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

Les obres podran reservar-se en la mateixa sala d'exposicions i l'organització ha disposat també un número de compte per a poder col·laborar en el “quadre zero”: IBAN ES22 2045 6032 10 305000070 BIC/WWIFT: CECAESMM045.

L'exposició

Art i Solidaritat que en aquesta ocasió s'uneixen de la mà. “L'art per la memòria” és una exposició d'obres realitzades pels alumnes de l'acadèmia, els quals han donat els seus treballs desinteressadament amb l'objectiu de la seua venda per a recaptar fons a favor de l'Associació d'Alzheimer d'Alcoi i Comarca.

Aquest projecte no haguera sigut viable sense les donacions dels quadres dels alumnes, per la qual cosa vaja el meu més sentit agraïment cap a ells per endavant.

L'exposició de pintura presenta una mostra de quadres realitzats en diverses tècniques; grafit, pastís, tècniques mixtes, acrílic, aquarel·la i oli. L'exhibició resultant, heterogènia per necessitat, abasta treballs realitzats per la secció JUNIOR, xiquets entre 7 i 14 anys, i ADULTS.

Els alumnes que assisteixen a l'Acadèmia Arts Plàstiques Estudi Ángeles Moya, no tenen una altra intenció que la cerca del coneixement gradual de les diverses tècniques impartides i l'assimilació de l'ús dels materials, aconseguint un nivell òptim de perfeccionament d'acord amb les aptituds de cadascun.

L'associació

Des que va ser constituïda en 1993 l'Associació de Familiars i Amics de Malalts d'Alzheimer d'Alcoi i Comarca, tots els seus esforços han estat encaminats a millorar la qualitat de vida d'aquest col·lectiu. Amb el temps s'han anat desenvolupant diversos programes, a més de facilitar i difondre informació, orientació i assessorament sobre la malaltia, així com els recursos existents a cada moment:

• Centre de Dia.
  • Centre de Respir.
  • Centre de Dia de finalització de setmana.
  • Estimulació cognitiva a domicili.
  • Fisioteràpia a domicili.
  • Servei de transport adaptat.
  • Teràpies individuals.
  • Teràpies grupals.
  • Informació, orientació i assessorament.
  • Campaña de sensibilització.
  • Cursos de formació.

Actualment l'Associació compta amb 762 socis, una Junta Directiva, 39 professionals amb experiència, voluntaris i alumnes en pràctiques de cicles formatius de la branca sanitària, disposa de Certificat ISO 9001, del reconeixement d'Utilitat Pública i Alcoi està declarada "Ciutat solidària amb l'Alzheimer".

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.