Campus d'Alcoi de la UPV

Fotciencia14

Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.

[ 05/11/2017 ]
Fotciencia14

Dins de les activitats de la Setmana de la Ciència del Campus d'Alcoi, el Centre Comercial Alçamora acull la exposició Fotciencia14, des del dia 1 al 30 de novembre, en horari de 10:00 a 22:00 ininterrompudament.

FOTCIENCIA14 és un certamen de fotografia científica convocat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i el Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC) que el seu objectiu és acostar la ciència i la tecnologia als ciutadans mitjançant una visió artística i estètica suggerida a través d'imatges científiques i un comentari escrit del fet científic que il·lustren.

Les imatges están relacionades amb la investigació científica i les seues aplicacions tecnològiques i industrials, reflectint l'objecte d'estudi de l'activitat científica, les persones que la realitzen, la seua instrumentació i instal·lacions o les tecnologies que resulten de l'avanç científic.

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.