Campus d'Alcoi de la UPV

Fotciencia14

Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.

[ 05/11/2017 ]
Fotciencia14

Dins de les activitats de la Setmana de la Ciència del Campus d'Alcoi, el Centre Comercial Alçamora acull la exposició Fotciencia14, des del dia 1 al 30 de novembre, en horari de 10:00 a 22:00 ininterrompudament.

FOTCIENCIA14 és un certamen de fotografia científica convocat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i el Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC) que el seu objectiu és acostar la ciència i la tecnologia als ciutadans mitjançant una visió artística i estètica suggerida a través d'imatges científiques i un comentari escrit del fet científic que il·lustren.

Les imatges están relacionades amb la investigació científica i les seues aplicacions tecnològiques i industrials, reflectint l'objecte d'estudi de l'activitat científica, les persones que la realitzen, la seua instrumentació i instal·lacions o les tecnologies que resulten de l'avanç científic.

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.