Campus d'Alcoi de la UPV

Fotciencia14

Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.

[ 05/11/2017 ]
Fotciencia14

Dins de les activitats de la Setmana de la Ciència del Campus d'Alcoi, el Centre Comercial Alçamora acull la exposició Fotciencia14, des del dia 1 al 30 de novembre, en horari de 10:00 a 22:00 ininterrompudament.

FOTCIENCIA14 és un certamen de fotografia científica convocat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i el Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC) que el seu objectiu és acostar la ciència i la tecnologia als ciutadans mitjançant una visió artística i estètica suggerida a través d'imatges científiques i un comentari escrit del fet científic que il·lustren.

Les imatges están relacionades amb la investigació científica i les seues aplicacions tecnològiques i industrials, reflectint l'objecte d'estudi de l'activitat científica, les persones que la realitzen, la seua instrumentació i instal·lacions o les tecnologies que resulten de l'avanç científic.

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.