Campus d'Alcoi de la UPV

Fotciencia14

Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.

[ 05/11/2017 ]
Fotciencia14

Dins de les activitats de la Setmana de la Ciència del Campus d'Alcoi, el Centre Comercial Alçamora acull la exposició Fotciencia14, des del dia 1 al 30 de novembre, en horari de 10:00 a 22:00 ininterrompudament.

FOTCIENCIA14 és un certamen de fotografia científica convocat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i el Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC) que el seu objectiu és acostar la ciència i la tecnologia als ciutadans mitjançant una visió artística i estètica suggerida a través d'imatges científiques i un comentari escrit del fet científic que il·lustren.

Les imatges están relacionades amb la investigació científica i les seues aplicacions tecnològiques i industrials, reflectint l'objecte d'estudi de l'activitat científica, les persones que la realitzen, la seua instrumentació i instal·lacions o les tecnologies que resulten de l'avanç científic.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.