Campus d'Alcoi de la UPV

Festival de Jazz de la UPV

Gaudeix del jazz amb el concert en directe al Col·legi Major "Ovidi Montllor".

[ 22/11/2017 ]
XXIV Festival de jazz UPV

El dijous 23 de novembre a partir de les 20:00h, us animem a venir a la Sala d'actes de el Col·legi Major "Ovidi Montllor" a gaudir de el jazz de la mà de Jordi Vilà Quartet, dins del Festival de Jazz de la UPV.

Els components d'aquest quartet són Jordi Vilà (contrabaix), Rafael González (saxo tenor), Luis Suria (piano) i Andrés Soler (bateria).

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Ací pots vore una actuació de Jordi Vilà Quartet:

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.