Campus d'Alcoi de la UPV

Festival de Jazz de la UPV

Gaudeix del jazz amb el concert en directe al Col·legi Major "Ovidi Montllor".

[ 22/11/2017 ]
XXIV Festival de jazz UPV

El dijous 23 de novembre a partir de les 20:00h, us animem a venir a la Sala d'actes de el Col·legi Major "Ovidi Montllor" a gaudir de el jazz de la mà de Jordi Vilà Quartet, dins del Festival de Jazz de la UPV.

Els components d'aquest quartet són Jordi Vilà (contrabaix), Rafael González (saxo tenor), Luis Suria (piano) i Andrés Soler (bateria).

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Ací pots vore una actuació de Jordi Vilà Quartet:

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.