Campus d'Alcoi de la UPV

Festival de Jazz de la UPV

Gaudeix del jazz amb el concert en directe al Col·legi Major "Ovidi Montllor".

[ 22/11/2017 ]
XXIV Festival de jazz UPV

El dijous 23 de novembre a partir de les 20:00h, us animem a venir a la Sala d'actes de el Col·legi Major "Ovidi Montllor" a gaudir de el jazz de la mà de Jordi Vilà Quartet, dins del Festival de Jazz de la UPV.

Els components d'aquest quartet són Jordi Vilà (contrabaix), Rafael González (saxo tenor), Luis Suria (piano) i Andrés Soler (bateria).

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Ací pots vore una actuació de Jordi Vilà Quartet:

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.