Campus d'Alcoi de la UPV

Cinema en Valencià a Alcoi

Cicle de cinema en valencià coorganitzat pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 07/11/2017 ]
Cinema en valencià

La Universitat Politècnica de València (Campus d'Alcoi) i l'Ajuntament d'Alcoi (Regidoria de Política Lingüística) organitzen el Cicle de Cinema en Valencià 2017, que es desenvoluparà entre els mesos d’octubre i desembre.

S’hi projectaran un total de cinc pel·lícules en valencià, amb entrada lliure, al Centre Cultural Mario Silvestre, adreçades als membres de la UPV, als estudiants de Batxillerat i al públic en general.

Programació:

• 13 d'octubre: L'editor de llibres, de Michael Grandage. Tràiler
  • 20 de novembre: La correspondència, de Giuseppe Tornatore. Tràiler
  • 27 de novembre: Demà comença tot, de Hugo Gélin. Tràiler
  • 4 de novembre: Quatretondeta, de Pol Rodríguez . Tràiler
  • 11 de desembre: Incerta glòria, de Agustí Villaronga . Tràiler

Les pel·lícules es projectaran al Centre Cultural Mario Silvestre d'Alcoi a les 19h. L'entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Organitzen: Universitat Politècnica de València-Campus d'Alcoi i Ajuntament d'Alcoi. Amb el suport de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua i el Gabinet Municipal de Normalització Lingüística de l'Ajuntament d'Alcoi.

Col·laboren: Universitat de València, Universitat Jaume I, Universitat d'Alacant i Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.