Campus d'Alcoi de la UPV

Dibuixa la ciència en Nadal 2017

La UPV convoca una nova edició del concurs infantil per a l'elaboració de la targeta que servirà de felicitació de les pròximes festes nadalenques.

[ 13/11/2017 ]
Dibuixa la ciència en Nadal

"Dibuixa la ciència per Nadal" quinta edició (2017), és un concurs de dibuix creat per la Universitat Politècnica de València amb l'objectiu de promoure l'acostament de xiquets i xiquetes a la ciència i la tecnologia en el marc de la celebració de les festes nadalenques.

Per a participar en el concurs, els fills i les filles del personal de la UPV, amb edats compreses entre els 3 i els 14 anys, han d'enviar un dibuix del 9 al 27 de novembre de 2017 en el qual estiguen presents els conceptes Nadal i "ciència".

Totes les il·lustracions es publicaran en una pàgina web habilitada a aquest efecte. S'estableixen tres categories segons l'edat, i cadascuna tindrà dos premis: l'un atorgat per votació popular (del 28 al 30 de novembre de 2017) i l'altre per un jurat. Tots els premis consisteixen en un joc de caràcter educatiu.

Com a agraïment per la seua participació i esforç, els participants rebran dues entrades de cinema i, gràcies a la col·laboració de Dideco (tenda especialitzada en joguets educatius), un xec de descompte del 10% en jocs i paperería i un 5% en literatura.

Els guanyadors es donaran a conèixer l'1 de desembre de 2017. Les il·lustracions podran ser utilitzades en diferents canals de la UPV per a felicitar les festes i difondre l'activitat científica de la institució. Alguns dels dibuixos guanyadors podran també ser utilitzats en els MUPIs distribuïts pels diferents campus UPV, amb el nom de l'autor inclòs.

El concurs està organitzat per la Universitat Politècnica de València, amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.