Campus d'Alcoi de la UPV

Dibuixa la ciència en Nadal 2017

La UPV convoca una nova edició del concurs infantil per a l'elaboració de la targeta que servirà de felicitació de les pròximes festes nadalenques.

[ 13/11/2017 ]
Dibuixa la ciència en Nadal

"Dibuixa la ciència per Nadal" quinta edició (2017), és un concurs de dibuix creat per la Universitat Politècnica de València amb l'objectiu de promoure l'acostament de xiquets i xiquetes a la ciència i la tecnologia en el marc de la celebració de les festes nadalenques.

Per a participar en el concurs, els fills i les filles del personal de la UPV, amb edats compreses entre els 3 i els 14 anys, han d'enviar un dibuix del 9 al 27 de novembre de 2017 en el qual estiguen presents els conceptes Nadal i "ciència".

Totes les il·lustracions es publicaran en una pàgina web habilitada a aquest efecte. S'estableixen tres categories segons l'edat, i cadascuna tindrà dos premis: l'un atorgat per votació popular (del 28 al 30 de novembre de 2017) i l'altre per un jurat. Tots els premis consisteixen en un joc de caràcter educatiu.

Com a agraïment per la seua participació i esforç, els participants rebran dues entrades de cinema i, gràcies a la col·laboració de Dideco (tenda especialitzada en joguets educatius), un xec de descompte del 10% en jocs i paperería i un 5% en literatura.

Els guanyadors es donaran a conèixer l'1 de desembre de 2017. Les il·lustracions podran ser utilitzades en diferents canals de la UPV per a felicitar les festes i difondre l'activitat científica de la institució. Alguns dels dibuixos guanyadors podran també ser utilitzats en els MUPIs distribuïts pels diferents campus UPV, amb el nom de l'autor inclòs.

El concurs està organitzat per la Universitat Politècnica de València, amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.