Campus d'Alcoi de la UPV

Dibuixa la ciència en Nadal 2017

La UPV convoca una nova edició del concurs infantil per a l'elaboració de la targeta que servirà de felicitació de les pròximes festes nadalenques.

[ 13/11/2017 ]
Dibuixa la ciència en Nadal

"Dibuixa la ciència per Nadal" quinta edició (2017), és un concurs de dibuix creat per la Universitat Politècnica de València amb l'objectiu de promoure l'acostament de xiquets i xiquetes a la ciència i la tecnologia en el marc de la celebració de les festes nadalenques.

Per a participar en el concurs, els fills i les filles del personal de la UPV, amb edats compreses entre els 3 i els 14 anys, han d'enviar un dibuix del 9 al 27 de novembre de 2017 en el qual estiguen presents els conceptes Nadal i "ciència".

Totes les il·lustracions es publicaran en una pàgina web habilitada a aquest efecte. S'estableixen tres categories segons l'edat, i cadascuna tindrà dos premis: l'un atorgat per votació popular (del 28 al 30 de novembre de 2017) i l'altre per un jurat. Tots els premis consisteixen en un joc de caràcter educatiu.

Com a agraïment per la seua participació i esforç, els participants rebran dues entrades de cinema i, gràcies a la col·laboració de Dideco (tenda especialitzada en joguets educatius), un xec de descompte del 10% en jocs i paperería i un 5% en literatura.

Els guanyadors es donaran a conèixer l'1 de desembre de 2017. Les il·lustracions podran ser utilitzades en diferents canals de la UPV per a felicitar les festes i difondre l'activitat científica de la institució. Alguns dels dibuixos guanyadors podran també ser utilitzats en els MUPIs distribuïts pels diferents campus UPV, amb el nom de l'autor inclòs.

El concurs està organitzat per la Universitat Politècnica de València, amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.