Campus d'Alcoi de la UPV

Beques de Menjador 2017/18

[ 13/11/2017 ]

La UPV, a través del Servei d'Alumnat, ha publicat la resolució per la qual es fan públiques les llistes de candidats admesos i no admesos, de caràcter provisional, a les ajudes de menjador per al curs 2017-2018. (segona fase d'aquesta convocatòria).

Les persones sol·licitants que han resultat ser becaris provisionals podran fer ús de l'ajuda concedida a partir del dia 9 de novembre. L'estudiantat beneficiari d'aquestes ajudes percebrà vals de menjar (80, 60, 40 o 20 vals) que permeten a la persona titular dinar el menú del dia en qualsevol de les diferents cafeteries de la UPV.

El termini per a efectuar al·legacions finalitza el dia 22 de novembre. Es fan a través del Registre General o d'algun dels registres auxiliars de la Universitat Politècnica de València. Una vegada revisades les reclamacions, es publicarà la llista definitiva de l'alumnat becat.

La resolució provisional d'aquestes ajudes es pot consultar en la pàgina web del Servei d'Alumnat.

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.