Campus d'Alcoi de la UPV

Beques de Menjador 2017/18

[ 13/11/2017 ]

La UPV, a través del Servei d'Alumnat, ha publicat la resolució per la qual es fan públiques les llistes de candidats admesos i no admesos, de caràcter provisional, a les ajudes de menjador per al curs 2017-2018. (segona fase d'aquesta convocatòria).

Les persones sol·licitants que han resultat ser becaris provisionals podran fer ús de l'ajuda concedida a partir del dia 9 de novembre. L'estudiantat beneficiari d'aquestes ajudes percebrà vals de menjar (80, 60, 40 o 20 vals) que permeten a la persona titular dinar el menú del dia en qualsevol de les diferents cafeteries de la UPV.

El termini per a efectuar al·legacions finalitza el dia 22 de novembre. Es fan a través del Registre General o d'algun dels registres auxiliars de la Universitat Politècnica de València. Una vegada revisades les reclamacions, es publicarà la llista definitiva de l'alumnat becat.

La resolució provisional d'aquestes ajudes es pot consultar en la pàgina web del Servei d'Alumnat.

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".