Campus d'Alcoi de la UPV

Beques de Menjador 2017/18

[ 13/11/2017 ]

La UPV, a través del Servei d'Alumnat, ha publicat la resolució per la qual es fan públiques les llistes de candidats admesos i no admesos, de caràcter provisional, a les ajudes de menjador per al curs 2017-2018. (segona fase d'aquesta convocatòria).

Les persones sol·licitants que han resultat ser becaris provisionals podran fer ús de l'ajuda concedida a partir del dia 9 de novembre. L'estudiantat beneficiari d'aquestes ajudes percebrà vals de menjar (80, 60, 40 o 20 vals) que permeten a la persona titular dinar el menú del dia en qualsevol de les diferents cafeteries de la UPV.

El termini per a efectuar al·legacions finalitza el dia 22 de novembre. Es fan a través del Registre General o d'algun dels registres auxiliars de la Universitat Politècnica de València. Una vegada revisades les reclamacions, es publicarà la llista definitiva de l'alumnat becat.

La resolució provisional d'aquestes ajudes es pot consultar en la pàgina web del Servei d'Alumnat.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.