Campus d'Alcoi de la UPV

Beques de Menjador 2017/18

[ 13/11/2017 ]

La UPV, a través del Servei d'Alumnat, ha publicat la resolució per la qual es fan públiques les llistes de candidats admesos i no admesos, de caràcter provisional, a les ajudes de menjador per al curs 2017-2018. (segona fase d'aquesta convocatòria).

Les persones sol·licitants que han resultat ser becaris provisionals podran fer ús de l'ajuda concedida a partir del dia 9 de novembre. L'estudiantat beneficiari d'aquestes ajudes percebrà vals de menjar (80, 60, 40 o 20 vals) que permeten a la persona titular dinar el menú del dia en qualsevol de les diferents cafeteries de la UPV.

El termini per a efectuar al·legacions finalitza el dia 22 de novembre. Es fan a través del Registre General o d'algun dels registres auxiliars de la Universitat Politècnica de València. Una vegada revisades les reclamacions, es publicarà la llista definitiva de l'alumnat becat.

La resolució provisional d'aquestes ajudes es pot consultar en la pàgina web del Servei d'Alumnat.

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.