Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi

V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.

[ 22/11/2017 ]
Guanyadores de la IV edició del concurs

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, convoquen per al present curs acadèmic 2017-2018 la cinquena edició del concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” per als alumnes de centres educatius que estudien Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb el Grau d'Administració i direcció d'empreses.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, explicaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

El Concurs està enclavat dins de la programació de la Setmana de la Ciència, que compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi i la Fundació Espanyola per a Ciència i la Tecnologia (FECYT).

El termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitzarà el dia 9 de febrer de 2018 a les 24h.

Rueda de premsa de presentació:

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.