Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi

V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.

[ 22/11/2017 ]
Guanyadores de la IV edició del concurs

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, convoquen per al present curs acadèmic 2017-2018 la cinquena edició del concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” per als alumnes de centres educatius que estudien Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb el Grau d'Administració i direcció d'empreses.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, explicaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

El Concurs està enclavat dins de la programació de la Setmana de la Ciència, que compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi i la Fundació Espanyola per a Ciència i la Tecnologia (FECYT).

El termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitzarà el dia 9 de febrer de 2018 a les 24h.

Rueda de premsa de presentació:

Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
XI Premis Idees UPV XI Premis Idees UPV
Tyris Software, gran vencedor en una nit.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.