Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi

V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.

[ 22/11/2017 ]
Guanyadores de la IV edició del concurs

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, convoquen per al present curs acadèmic 2017-2018 la cinquena edició del concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” per als alumnes de centres educatius que estudien Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb el Grau d'Administració i direcció d'empreses.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, explicaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

El Concurs està enclavat dins de la programació de la Setmana de la Ciència, que compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi i la Fundació Espanyola per a Ciència i la Tecnologia (FECYT).

El termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitzarà el dia 9 de febrer de 2018 a les 24h.

Rueda de premsa de presentació:

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.