Campus d'Alcoi de la UPV

Escola a la neu

Termini d'inscripció de l'11 al 14 de desembre . Dirigit als nascuts entre el 2000 i el 2009.

[ 22/11/2017 ]
Escola a la neu

La Escola a la Neu 2017 está dirigida a todos los menores nacidos entre 2000 y 2008, ambos inclusive.

La actividad se realizará entre el 26 y el 30 de diciembre de 2017. La salida será el día 26 de diciembre a las 9:00 horas desde la Universitat Politècnica de València.

La preinscripción inscripción inscripción se realizará del 11 al 14 de diciembre mediante una aplicación informática accesible desde la intranet para los miembros de la UPV y desde la web para el público en general (www.upv.es/eestiu). Durante estos días, se podrá realizar la preinscripción personalmente en los despachos de la Escola d’Estiu en Valencia y Alcoy y en el Servicio de Deportes en Gandia de 11:00 a 13:00 horas.

La Escola a la Neu ofrece:

• 4 días de esquí.
  • Clases de iniciación y perfeccionamiento con monitores titulados.
  • Material de esquí.
  • Alojamiento y pensión completa.
  • Comida en pistas.
  • Equipo de monitores de animación todo el día.

3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Focus Pime sobre robòtica i visió artificial Focus Pime sobre robòtica i visió artificial
El Campus d'Alcoi de la UPV acull aquest acte el 15 de novembre.
Col·legi Major ‘Ovidi Montllor’ Col·legi Major ‘Ovidi Montllor’
Èxit en el primer any de la seua reobertura.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.