Campus d'Alcoi de la UPV

Escola a la neu

Termini d'inscripció de l'11 al 14 de desembre . Dirigit als nascuts entre el 2000 i el 2009.

[ 22/11/2017 ]
Escola a la neu

La Escola a la Neu 2017 está dirigida a todos los menores nacidos entre 2000 y 2008, ambos inclusive.

La actividad se realizará entre el 26 y el 30 de diciembre de 2017. La salida será el día 26 de diciembre a las 9:00 horas desde la Universitat Politècnica de València.

La preinscripción inscripción inscripción se realizará del 11 al 14 de diciembre mediante una aplicación informática accesible desde la intranet para los miembros de la UPV y desde la web para el público en general (www.upv.es/eestiu). Durante estos días, se podrá realizar la preinscripción personalmente en los despachos de la Escola d’Estiu en Valencia y Alcoy y en el Servicio de Deportes en Gandia de 11:00 a 13:00 horas.

La Escola a la Neu ofrece:

• 4 días de esquí.
  • Clases de iniciación y perfeccionamiento con monitores titulados.
  • Material de esquí.
  • Alojamiento y pensión completa.
  • Comida en pistas.
  • Equipo de monitores de animación todo el día.

Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Praktikum 2018 Praktikum 2018
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.