Campus d'Alcoi de la UPV

Escola a la neu

Termini d'inscripció de l'11 al 14 de desembre . Dirigit als nascuts entre el 2000 i el 2009.

[ 22/11/2017 ]
Escola a la neu

La Escola a la Neu 2017 está dirigida a todos los menores nacidos entre 2000 y 2008, ambos inclusive.

La actividad se realizará entre el 26 y el 30 de diciembre de 2017. La salida será el día 26 de diciembre a las 9:00 horas desde la Universitat Politècnica de València.

La preinscripción inscripción inscripción se realizará del 11 al 14 de diciembre mediante una aplicación informática accesible desde la intranet para los miembros de la UPV y desde la web para el público en general (www.upv.es/eestiu). Durante estos días, se podrá realizar la preinscripción personalmente en los despachos de la Escola d’Estiu en Valencia y Alcoy y en el Servicio de Deportes en Gandia de 11:00 a 13:00 horas.

La Escola a la Neu ofrece:

• 4 días de esquí.
  • Clases de iniciación y perfeccionamiento con monitores titulados.
  • Material de esquí.
  • Alojamiento y pensión completa.
  • Comida en pistas.
  • Equipo de monitores de animación todo el día.

Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
XI Premis Idees UPV XI Premis Idees UPV
Tyris Software, gran vencedor en una nit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.