Campus d'Alcoi de la UPV

Escola a la neu

Termini d'inscripció de l'11 al 14 de desembre . Dirigit als nascuts entre el 2000 i el 2009.

[ 22/11/2017 ]
Escola a la neu

La Escola a la Neu 2017 está dirigida a todos los menores nacidos entre 2000 y 2008, ambos inclusive.

La actividad se realizará entre el 26 y el 30 de diciembre de 2017. La salida será el día 26 de diciembre a las 9:00 horas desde la Universitat Politècnica de València.

La preinscripción inscripción inscripción se realizará del 11 al 14 de diciembre mediante una aplicación informática accesible desde la intranet para los miembros de la UPV y desde la web para el público en general (www.upv.es/eestiu). Durante estos días, se podrá realizar la preinscripción personalmente en los despachos de la Escola d’Estiu en Valencia y Alcoy y en el Servicio de Deportes en Gandia de 11:00 a 13:00 horas.

La Escola a la Neu ofrece:

• 4 días de esquí.
  • Clases de iniciación y perfeccionamiento con monitores titulados.
  • Material de esquí.
  • Alojamiento y pensión completa.
  • Comida en pistas.
  • Equipo de monitores de animación todo el día.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida