Campus d'Alcoi de la UPV

Escola a la neu

Termini d'inscripció de l'11 al 14 de desembre . Dirigit als nascuts entre el 2000 i el 2009.

[ 22/11/2017 ]
Escola a la neu

La Escola a la Neu 2017 está dirigida a todos los menores nacidos entre 2000 y 2008, ambos inclusive.

La actividad se realizará entre el 26 y el 30 de diciembre de 2017. La salida será el día 26 de diciembre a las 9:00 horas desde la Universitat Politècnica de València.

La preinscripción inscripción inscripción se realizará del 11 al 14 de diciembre mediante una aplicación informática accesible desde la intranet para los miembros de la UPV y desde la web para el público en general (www.upv.es/eestiu). Durante estos días, se podrá realizar la preinscripción personalmente en los despachos de la Escola d’Estiu en Valencia y Alcoy y en el Servicio de Deportes en Gandia de 11:00 a 13:00 horas.

La Escola a la Neu ofrece:

• 4 días de esquí.
  • Clases de iniciación y perfeccionamiento con monitores titulados.
  • Material de esquí.
  • Alojamiento y pensión completa.
  • Comida en pistas.
  • Equipo de monitores de animación todo el día.

Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.
Polisabio, programa de col·laboració de la UPV Polisabio, programa de col·laboració de la UPV
Entre la UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.