Campus d'Alcoi de la UPV

XI Premis Idees UPV

Tyris Software, gran vencedor en una nit de l'emprenedoria amb una vintena de guardons i reconeixements.

[ 01/12/2017 ]
Lliurament de guardons als premiats

La Universitat Politècnica de València (UPV) va acollir anit la celebració de l'onzena edició dels Premis Idees UPV, que any rere any reconeixen als millors projectes emprenedors recolzats per l'Institut Idees de la UPV.

Durant l'acte es van repartir, entre premis i reconeixements, un total de 20 guardons, amb una dotació econòmica global de 24.000 euros.

Tyris Software, vencedor en la categoria Avança

En la categoria Avança, En la categoria Avança, que reconeix a empreses constituïdes amb data anterior al 31 de desembre de 2015, el primer premi, dotat amb 6.000 euros, va correspondre a Tyris Software, gran vencedora de la nit.

L'empresa, especialitzada en visió i gràfics per computador, treballa àmbits com la realitat virtual i augmentada, les interfícies naturals, la senyalització digital, el mapping 3D o les TVs intel·ligents.

Zeleros, Airhopping i Sepiia 2080, guanyadors de la categoria Crea

Pel que es refereix a la categoria Crea, que premia a projectes empresarials i empreses Idees recentment constituïdes (en 2016 i 2017), el guardó a la Millor Empresa (4.000 €) va recaure en Zeleros, la start-up nascuda en la UPV que té per objecte combinar les millors prestacions de les indústries aeronàutica i ferroviària, i que, fa només dues setmanes, va rebre també, de mans de Norman Foster, el premi everis.

Airhopping, empresa especialitzada en viatges amb avió a preus econòmics, va ser segona (3.000 €), mentre que el podi ho va completar Sepiia 2080 (2.000 €), negoci de venda online de camises antitaques, transpirables, elàstiques i que no necessiten ser planxades.

Vaciar Caché i Walnov Web, premiades en la categoria Lean

Com a novetat d'enguany, s'ha creat una nova categoria, Lean, destinada a premiar empreses recentment creades. Els guanyadors són Vaciar Caché, primer premi (2.000 €) i Walnow Web (1000 €).

Francisco Álvarez, Juan Julià, Javier Sanz, Roberto Jaramillo, Antonio Francés, Diana Morant, Mónica Bragado i José Carlos Ayats, reconeguts

Durant la cerimònia, l'organització va reconèixer a més la labor en el foment de l'emprenedoria de Francisco Álvarez (director general d'Economia, Emprenedoria i Cooperativisme), els exrectors de la UPV Juan Julià i Javier Sanz, Roberto Jaramillo (regidor d'Innovació de l'Ajuntament de València), Antonio Francés (alcalde d'Alcoi), Diana Morant (alcaldessa de Gandia), Mónica Bragado (presidenta del Consell Social UPV) i José Carlos Ayats (exvicerector de la UPV de 2000 a 2013 i responsable d'ocupació i emprenedoria entre 2004 i 2013).

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida