Campus d'Alcoi de la UPV

XI Premis Idees UPV

Tyris Software, gran vencedor en una nit de l'emprenedoria amb una vintena de guardons i reconeixements.

[ 01/12/2017 ]
Lliurament de guardons als premiats

La Universitat Politècnica de València (UPV) va acollir anit la celebració de l'onzena edició dels Premis Idees UPV, que any rere any reconeixen als millors projectes emprenedors recolzats per l'Institut Idees de la UPV.

Durant l'acte es van repartir, entre premis i reconeixements, un total de 20 guardons, amb una dotació econòmica global de 24.000 euros.

Tyris Software, vencedor en la categoria Avança

En la categoria Avança, En la categoria Avança, que reconeix a empreses constituïdes amb data anterior al 31 de desembre de 2015, el primer premi, dotat amb 6.000 euros, va correspondre a Tyris Software, gran vencedora de la nit.

L'empresa, especialitzada en visió i gràfics per computador, treballa àmbits com la realitat virtual i augmentada, les interfícies naturals, la senyalització digital, el mapping 3D o les TVs intel·ligents.

Zeleros, Airhopping i Sepiia 2080, guanyadors de la categoria Crea

Pel que es refereix a la categoria Crea, que premia a projectes empresarials i empreses Idees recentment constituïdes (en 2016 i 2017), el guardó a la Millor Empresa (4.000 €) va recaure en Zeleros, la start-up nascuda en la UPV que té per objecte combinar les millors prestacions de les indústries aeronàutica i ferroviària, i que, fa només dues setmanes, va rebre també, de mans de Norman Foster, el premi everis.

Airhopping, empresa especialitzada en viatges amb avió a preus econòmics, va ser segona (3.000 €), mentre que el podi ho va completar Sepiia 2080 (2.000 €), negoci de venda online de camises antitaques, transpirables, elàstiques i que no necessiten ser planxades.

Vaciar Caché i Walnov Web, premiades en la categoria Lean

Com a novetat d'enguany, s'ha creat una nova categoria, Lean, destinada a premiar empreses recentment creades. Els guanyadors són Vaciar Caché, primer premi (2.000 €) i Walnow Web (1000 €).

Francisco Álvarez, Juan Julià, Javier Sanz, Roberto Jaramillo, Antonio Francés, Diana Morant, Mónica Bragado i José Carlos Ayats, reconeguts

Durant la cerimònia, l'organització va reconèixer a més la labor en el foment de l'emprenedoria de Francisco Álvarez (director general d'Economia, Emprenedoria i Cooperativisme), els exrectors de la UPV Juan Julià i Javier Sanz, Roberto Jaramillo (regidor d'Innovació de l'Ajuntament de València), Antonio Francés (alcalde d'Alcoi), Diana Morant (alcaldessa de Gandia), Mónica Bragado (presidenta del Consell Social UPV) i José Carlos Ayats (exvicerector de la UPV de 2000 a 2013 i responsable d'ocupació i emprenedoria entre 2004 i 2013).

Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.