Campus d'Alcoi de la UPV

Campanya de Nadal de Novaterra

[ 29/11/2017 ]
Campanya de Nadal de la Fundació Novaterra

Enguany el Campus d Alcoi de la UPV, recolzarà de manera solidària la Campanya de Nadal de la Fundació Novaterra “Més que una Flor” per a la captació de fons i sensibilització social.

El termini per a reservar la teua flor de Pasqua en els punts d'informació de Ferrándiz i Carbonell per tan sol 5€ de solidaritat, finalitza el dimarts 5 de desembre.

La Campanya és una iniciativa civil de persones i entitats amb 25 anys d'experiència que lluita contra la pobresa i l'exclusió social en la societat valenciana recolzant a les persones amb dificultats per a incorporar-se al mercat laboral per mitjà de la seua inserció soci- laboral. A través de la venda de la tradicional Flor de Pasqua recapta fons per a activitats d'inserció soci laboral.

En 2016 es van aconseguir repartir més de 12.600 flors de Pasqua solidàries.

Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Praktikum 2018 Praktikum 2018
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.