Campus d'Alcoi de la UPV

Campanya de Nadal de Novaterra

[ 29/11/2017 ]
Campanya de Nadal de la Fundació Novaterra

Enguany el Campus d Alcoi de la UPV, recolzarà de manera solidària la Campanya de Nadal de la Fundació Novaterra “Més que una Flor” per a la captació de fons i sensibilització social.

El termini per a reservar la teua flor de Pasqua en els punts d'informació de Ferrándiz i Carbonell per tan sol 5€ de solidaritat, finalitza el dimarts 5 de desembre.

La Campanya és una iniciativa civil de persones i entitats amb 25 anys d'experiència que lluita contra la pobresa i l'exclusió social en la societat valenciana recolzant a les persones amb dificultats per a incorporar-se al mercat laboral per mitjà de la seua inserció soci- laboral. A través de la venda de la tradicional Flor de Pasqua recapta fons per a activitats d'inserció soci laboral.

En 2016 es van aconseguir repartir més de 12.600 flors de Pasqua solidàries.

3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Focus Pime sobre robòtica i visió artificial Focus Pime sobre robòtica i visió artificial
El Campus d'Alcoi de la UPV acull aquest acte el 15 de novembre.
Col·legi Major ‘Ovidi Montllor’ Col·legi Major ‘Ovidi Montllor’
Èxit en el primer any de la seua reobertura.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.