Campus d'Alcoi de la UPV

Campanya de Nadal de Novaterra

[ 29/11/2017 ]
Campanya de Nadal de la Fundació Novaterra

Enguany el Campus d Alcoi de la UPV, recolzarà de manera solidària la Campanya de Nadal de la Fundació Novaterra “Més que una Flor” per a la captació de fons i sensibilització social.

El termini per a reservar la teua flor de Pasqua en els punts d'informació de Ferrándiz i Carbonell per tan sol 5€ de solidaritat, finalitza el dimarts 5 de desembre.

La Campanya és una iniciativa civil de persones i entitats amb 25 anys d'experiència que lluita contra la pobresa i l'exclusió social en la societat valenciana recolzant a les persones amb dificultats per a incorporar-se al mercat laboral per mitjà de la seua inserció soci- laboral. A través de la venda de la tradicional Flor de Pasqua recapta fons per a activitats d'inserció soci laboral.

En 2016 es van aconseguir repartir més de 12.600 flors de Pasqua solidàries.

Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
XI Premis Idees UPV XI Premis Idees UPV
Tyris Software, gran vencedor en una nit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.