Campus d'Alcoi de la UPV

Campanya de Nadal de Novaterra

[ 29/11/2017 ]
Campanya de Nadal de la Fundació Novaterra

Enguany el Campus d Alcoi de la UPV, recolzarà de manera solidària la Campanya de Nadal de la Fundació Novaterra “Més que una Flor” per a la captació de fons i sensibilització social.

El termini per a reservar la teua flor de Pasqua en els punts d'informació de Ferrándiz i Carbonell per tan sol 5€ de solidaritat, finalitza el dimarts 5 de desembre.

La Campanya és una iniciativa civil de persones i entitats amb 25 anys d'experiència que lluita contra la pobresa i l'exclusió social en la societat valenciana recolzant a les persones amb dificultats per a incorporar-se al mercat laboral per mitjà de la seua inserció soci- laboral. A través de la venda de la tradicional Flor de Pasqua recapta fons per a activitats d'inserció soci laboral.

En 2016 es van aconseguir repartir més de 12.600 flors de Pasqua solidàries.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida