Campus d'Alcoi de la UPV

Campanya de Nadal de Novaterra

[ 29/11/2017 ]
Campanya de Nadal de la Fundació Novaterra

Enguany el Campus d Alcoi de la UPV, recolzarà de manera solidària la Campanya de Nadal de la Fundació Novaterra “Més que una Flor” per a la captació de fons i sensibilització social.

El termini per a reservar la teua flor de Pasqua en els punts d'informació de Ferrándiz i Carbonell per tan sol 5€ de solidaritat, finalitza el dimarts 5 de desembre.

La Campanya és una iniciativa civil de persones i entitats amb 25 anys d'experiència que lluita contra la pobresa i l'exclusió social en la societat valenciana recolzant a les persones amb dificultats per a incorporar-se al mercat laboral per mitjà de la seua inserció soci- laboral. A través de la venda de la tradicional Flor de Pasqua recapta fons per a activitats d'inserció soci laboral.

En 2016 es van aconseguir repartir més de 12.600 flors de Pasqua solidàries.

Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.
Polisabio, programa de col·laboració de la UPV Polisabio, programa de col·laboració de la UPV
Entre la UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.