Campus d'Alcoi de la UPV

Màster de Robòtica i Visió Artificial

Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria.

[ 05/12/2017 ]
Màster de Robòtica i Visió Artificial

El Màster de Robòtica i Visió Artificial [MAROVA] sorgeix com a resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria. Per a açò comptem amb la col·laboració de l'empresa Multiscan Technologies, una empresa experta en l'ús de les últimes tecnologies de visió artificial i en mètodes innovadors de maneig i transport del producte.

Hem format un grup interdisciplinari de professors amb àmplia experiència en el camp de l'automatització, robòtica, visió artificial, realitat virtual i augmentada aplicada a la indústria, drons i, en definitiva, tecnologies capdavanteres relacionades amb la anomenada 4a revolució industrial o Indústria 4.0.

Ja pots inscriure't en la web del CFP prement el següent enllaç.

El màster té una orientació professional, amb un enfocament totalment pràctic, i que abasta els següents temes:
  • Indústria 4.0.
  • Automatització.
  • Robots mòbils i humanoides.
  • Robòtica Industrial.
  • Visió Artificial.
  • Realitat Virtual i Augmentada.
  • Drons.
  • Impressió 3D.

A qui va dirigit aquest màster?

El Màster en Robòtica i Visió Artificial està dirigit als professionals del sector i a alumnes d'últims cursos (matriculats de menys de 30 ECTS incloent el TFG) o recentment titulats dels següents graus:

• Grau en Enginyeria Elèctrica.
  • Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
  • Grau en Enginyeria Informàtica.
  • Grau en Enginyeria Mecànica.
  • Grau en Enginyeria Química.
  • Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials.
  • Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació.

Programa de Radio Alcoi 'Mil·leni':

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.