Campus d'Alcoi de la UPV

Màster de Robòtica i Visió Artificial

Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria.

[ 05/12/2017 ]
Màster de Robòtica i Visió Artificial

El Màster de Robòtica i Visió Artificial [MAROVA] sorgeix com a resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria. Per a açò comptem amb la col·laboració de l'empresa Multiscan Technologies, una empresa experta en l'ús de les últimes tecnologies de visió artificial i en mètodes innovadors de maneig i transport del producte.

Hem format un grup interdisciplinari de professors amb àmplia experiència en el camp de l'automatització, robòtica, visió artificial, realitat virtual i augmentada aplicada a la indústria, drons i, en definitiva, tecnologies capdavanteres relacionades amb la anomenada 4a revolució industrial o Indústria 4.0.

Ja pots inscriure't en la web del CFP prement el següent enllaç.

El màster té una orientació professional, amb un enfocament totalment pràctic, i que abasta els següents temes:
  • Indústria 4.0.
  • Automatització.
  • Robots mòbils i humanoides.
  • Robòtica Industrial.
  • Visió Artificial.
  • Realitat Virtual i Augmentada.
  • Drons.
  • Impressió 3D.

A qui va dirigit aquest màster?

El Màster en Robòtica i Visió Artificial està dirigit als professionals del sector i a alumnes d'últims cursos (matriculats de menys de 30 ECTS incloent el TFG) o recentment titulats dels següents graus:

• Grau en Enginyeria Elèctrica.
  • Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
  • Grau en Enginyeria Informàtica.
  • Grau en Enginyeria Mecànica.
  • Grau en Enginyeria Química.
  • Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials.
  • Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació.

Programa de Radio Alcoi 'Mil·leni':

Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.
Polisabio, programa de col·laboració de la UPV Polisabio, programa de col·laboració de la UPV
Entre la UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.