Campus d'Alcoi de la UPV

Màster de Robòtica i Visió Artificial

Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria.

[ 05/12/2017 ]
Màster de Robòtica i Visió Artificial

El Màster de Robòtica i Visió Artificial [MAROVA] sorgeix com a resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria. Per a açò comptem amb la col·laboració de l'empresa Multiscan Technologies, una empresa experta en l'ús de les últimes tecnologies de visió artificial i en mètodes innovadors de maneig i transport del producte.

Hem format un grup interdisciplinari de professors amb àmplia experiència en el camp de l'automatització, robòtica, visió artificial, realitat virtual i augmentada aplicada a la indústria, drons i, en definitiva, tecnologies capdavanteres relacionades amb la anomenada 4a revolució industrial o Indústria 4.0.

Ja pots inscriure't en la web del CFP prement el següent enllaç.

El màster té una orientació professional, amb un enfocament totalment pràctic, i que abasta els següents temes:
  • Indústria 4.0.
  • Automatització.
  • Robots mòbils i humanoides.
  • Robòtica Industrial.
  • Visió Artificial.
  • Realitat Virtual i Augmentada.
  • Drons.
  • Impressió 3D.

A qui va dirigit aquest màster?

El Màster en Robòtica i Visió Artificial està dirigit als professionals del sector i a alumnes d'últims cursos (matriculats de menys de 30 ECTS incloent el TFG) o recentment titulats dels següents graus:

• Grau en Enginyeria Elèctrica.
  • Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
  • Grau en Enginyeria Informàtica.
  • Grau en Enginyeria Mecànica.
  • Grau en Enginyeria Química.
  • Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials.
  • Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació.

Programa de Radio Alcoi 'Mil·leni':

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida