Campus d'Alcoi de la UPV

Màster de Robòtica i Visió Artificial

Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria.

[ 05/12/2017 ]
Màster de Robòtica i Visió Artificial

El Màster de Robòtica i Visió Artificial [MAROVA] sorgeix com a resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria. Per a açò comptem amb la col·laboració de l'empresa Multiscan Technologies, una empresa experta en l'ús de les últimes tecnologies de visió artificial i en mètodes innovadors de maneig i transport del producte.

Hem format un grup interdisciplinari de professors amb àmplia experiència en el camp de l'automatització, robòtica, visió artificial, realitat virtual i augmentada aplicada a la indústria, drons i, en definitiva, tecnologies capdavanteres relacionades amb la anomenada 4a revolució industrial o Indústria 4.0.

Ja pots inscriure't en la web del CFP prement el següent enllaç.

El màster té una orientació professional, amb un enfocament totalment pràctic, i que abasta els següents temes:
  • Indústria 4.0.
  • Automatització.
  • Robots mòbils i humanoides.
  • Robòtica Industrial.
  • Visió Artificial.
  • Realitat Virtual i Augmentada.
  • Drons.
  • Impressió 3D.

A qui va dirigit aquest màster?

El Màster en Robòtica i Visió Artificial està dirigit als professionals del sector i a alumnes d'últims cursos (matriculats de menys de 30 ECTS incloent el TFG) o recentment titulats dels següents graus:

• Grau en Enginyeria Elèctrica.
  • Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
  • Grau en Enginyeria Informàtica.
  • Grau en Enginyeria Mecànica.
  • Grau en Enginyeria Química.
  • Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials.
  • Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació.

Programa de Radio Alcoi 'Mil·leni':

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.