Campus d'Alcoi de la UPV

Crida Erasmus 2018-2019

Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.

[ 15/12/2017 ]
Convocatoria ERASMUS

L'oficina de Relacions Internacionals ha procedit a obrir la Convocatòria Erasmus+ per a aquest pròxim curs acadèmic 2018/2019.

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds s'emplenaran i lliuraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà del 15 de desembre de 2017 al 15 de gener de 2018 tots dos inclusivament.

Per a aquells sol·licitants que no puguen acreditar el seu nivell d'Anglés B1 requerit, deuen sol·licitar la realització de la Prova d'Idiomes que veuran en emplenar la sol·licitud. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Anglés B1 de la teua titulació de l'EPSA.

Qualsevol dubte que tingueu podeu passar per l'oficina de Relacions Internacionals i us ajudarem, en HORARI de dilluns a dijous de 10 a 13 hores.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.