Campus d'Alcoi de la UPV

Cridada Erasmus 2018-2019

Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.

[ 15/12/2017 ]
Convocatoria ERASMUS

L'oficina de Relacions Internacionals ha procedit a obrir la Convocatòria Erasmus+ per a aquest pròxim curs acadèmic 2018/2019.

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds s'emplenaran i lliuraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà del 15 de desembre de 2017 al 15 de gener de 2018 tots dos inclusivament.

Per a aquells sol·licitants que no puguen acreditar el seu nivell d'Anglés B1 requerit, deuen sol·licitar la realització de la Prova d'Idiomes que veuran en emplenar la sol·licitud. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Anglés B1 de la teua titulació de l'EPSA.

Qualsevol dubte que tingueu podeu passar per l'oficina de Relacions Internacionals i us ajudarem, en HORARI de dilluns a dijous de 10 a 13 hores.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.