Campus d'Alcoi de la UPV

Premios al millor TFG Càtedra AITEX - UPV

[ 22/12/2017 ]
Cristina Muriana Miró, premi al millor Treballe Fi de Grau (TFG) relacionat amb el sector tèxtil

Els premis estan dirigits a qualsevol alumne del Campus d'Alcoi de la UPV de qualsevol titulació

El Treball Fi de Grau (TFG) ha d'estar relacionat amb l'Economia Circular i els Tèxtils Intel·ligents.

Cristina Muriana Miró ja ha rebut el seu premi al millor Treballe Fi de Grau (TFG) relacionat amb el sector tèxtil. Igual que Cristina (estudiant d'Enginyeria Química), qualsevol alumne del Campus d'Alcoi de la UPV de qualsevol titulació pot accedir a aquest premi en 2018. Els únics requisits és que el seu TFG estiga relacionat amb l'Economia Circular o els Tèxtils Intel·ligents.

En el moment de lliurar el premi al millor TFG de 2017, també s'han presentat les bases per a 2018. El termini de presentació per a participar en el concurs és fins al 31 de gener de 2018. Es concedirà un premi de 2.000 euros al millor TFG, a més de premis de 200 euros per als treballs que es presenten relacionats amb els temes proposats per la Càtedra AITEX - UPV.

Els participants en el concurs hauran de presentar nous enfocaments destinats al sector tèxtil mitjançant la tecnologia, processos o nous models de negoci. Aquests premis, que atorga la Càtedra AITEX - UPV, té com a objectius aprofundir en les necessitats de les empreses tèxtils, conèixer requeriments propis del mercat, els usuaris i consumidors, i les tendències socials i tecnològiques.

Cristina Muriana, amb el seu TFG 'Fabricació i optimització d'una malla de nanofibres biodegradables amb fàrmac per al recobriment de stents', ha destacat que gràcies a aquests premis "tens contacte amb una empresa real, sals de l'àmbit universitari i tens més material especialitzat per a realitzar el teu TFG". Muriana acaba dient que no es penedeix de la participació en aquests premis i "ho recomana a tots".

Premis al millor TFG Càtedra AITEX - UPV:

Bases del premis al millor TFG Càtedra AITEX - UPV 2018:

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.