Campus d'Alcoi de la UPV

Premis al millor TFG Càtedra AITEX - UPV

El termini de presentació per a participar en el concurs s'amplia fins al 30 d'abril de 2018.

[ 05/03/2018 ]
Cristina Muriana Miró, premi al millor Treballe Fi de Grau (TFG) relacionat amb el sector tèxtil

Els premis estan dirigits a qualsevol alumne del Campus d'Alcoi de la UPV de qualsevol titulació

El Treball Fi de Grau (TFG) ha d'estar relacionat amb l'Economia Circular i els Tèxtils Intel·ligents.

Cristina Muriana Miró ja ha rebut el seu premi al millor Treballe Fi de Grau (TFG) relacionat amb el sector tèxtil. Igual que Cristina (estudiant d'Enginyeria Química), qualsevol alumne del Campus d'Alcoi de la UPV de qualsevol titulació pot accedir a aquest premi en 2018. Els únics requisits és que el seu TFG estiga relacionat amb l'Economia Circular o els Tèxtils Intel·ligents.

En el moment de lliurar el premi al millor TFG de 2017, també s'han presentat les bases per a 2018. El termini de presentació per a participar en el concurs és fins al 31 de gener de 2018. Es concedirà un premi de 2.000 euros al millor TFG, a més de premis de 200 euros per als treballs que es presenten relacionats amb els temes proposats per la Càtedra AITEX - UPV.

Els participants en el concurs hauran de presentar nous enfocaments destinats al sector tèxtil mitjançant la tecnologia, processos o nous models de negoci. Aquests premis, que atorga la Càtedra AITEX - UPV, té com a objectius aprofundir en les necessitats de les empreses tèxtils, conèixer requeriments propis del mercat, els usuaris i consumidors, i les tendències socials i tecnològiques.

Cristina Muriana, amb el seu TFG 'Fabricació i optimització d'una malla de nanofibres biodegradables amb fàrmac per al recobriment de stents', ha destacat que gràcies a aquests premis "tens contacte amb una empresa real, sals de l'àmbit universitari i tens més material especialitzat per a realitzar el teu TFG". Muriana acaba dient que no es penedeix de la participació en aquests premis i "ho recomana a tots".

Premis al millor TFG Càtedra AITEX - UPV:

Bases del premis al millor TFG Càtedra AITEX - UPV 2018:

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".