Campus d'Alcoi de la UPV

Premios al millor TFG Càtedra AITEX - UPV

El termini de presentació per a participar en el concurs s'amplia fins al 30 d'abril de 2018.

[ 05/03/2018 ]
Cristina Muriana Miró, premi al millor Treballe Fi de Grau (TFG) relacionat amb el sector tèxtil

Els premis estan dirigits a qualsevol alumne del Campus d'Alcoi de la UPV de qualsevol titulació

El Treball Fi de Grau (TFG) ha d'estar relacionat amb l'Economia Circular i els Tèxtils Intel·ligents.

Cristina Muriana Miró ja ha rebut el seu premi al millor Treballe Fi de Grau (TFG) relacionat amb el sector tèxtil. Igual que Cristina (estudiant d'Enginyeria Química), qualsevol alumne del Campus d'Alcoi de la UPV de qualsevol titulació pot accedir a aquest premi en 2018. Els únics requisits és que el seu TFG estiga relacionat amb l'Economia Circular o els Tèxtils Intel·ligents.

En el moment de lliurar el premi al millor TFG de 2017, també s'han presentat les bases per a 2018. El termini de presentació per a participar en el concurs és fins al 31 de gener de 2018. Es concedirà un premi de 2.000 euros al millor TFG, a més de premis de 200 euros per als treballs que es presenten relacionats amb els temes proposats per la Càtedra AITEX - UPV.

Els participants en el concurs hauran de presentar nous enfocaments destinats al sector tèxtil mitjançant la tecnologia, processos o nous models de negoci. Aquests premis, que atorga la Càtedra AITEX - UPV, té com a objectius aprofundir en les necessitats de les empreses tèxtils, conèixer requeriments propis del mercat, els usuaris i consumidors, i les tendències socials i tecnològiques.

Cristina Muriana, amb el seu TFG 'Fabricació i optimització d'una malla de nanofibres biodegradables amb fàrmac per al recobriment de stents', ha destacat que gràcies a aquests premis "tens contacte amb una empresa real, sals de l'àmbit universitari i tens més material especialitzat per a realitzar el teu TFG". Muriana acaba dient que no es penedeix de la participació en aquests premis i "ho recomana a tots".

Premis al millor TFG Càtedra AITEX - UPV:

Bases del premis al millor TFG Càtedra AITEX - UPV 2018:

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.