Campus d'Alcoi de la UPV

Beques per a estudis universitaris

Termini de presentació de sol·licituds fins al 15 de febrer de 2018.

[ 27/12/2017 ]

La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport ha publicat en el DOGV la convocatòria de les beques per a la realització d'estudis universitaris durant el curs acadèmic 2017-2018 en les universitats públiques valencianes, per a les quals destinarà 3,5 milions d'euros, segons fonts de la Generalitat.

Les sol·licituds podran presentar-se fins al dia 15 de febrer del 2018, per via telemàtica, omplint el formulari situat en la direcció d'Internet de la Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana.

Este formulari a més haurà de ser presentat en els centres on els sol·licitants formalitzen la matrícula dels seus estudis durant el curs acadèmic 2017-2018 o en els registres de les universitats.

Estes ajudes poden ser sol·licitades pels alumnes matriculats durant el curs acadèmic 2017-2018 en les universitats públiques del territori valencià, així com en els centres públics adscrits que impartisquen ensenyaments per a l'obtenció de títols oficials de grau i de màster universitari, o que impartisquen complements de formació per a accés o obtenció del títol de màster i crèdits complementaris per a l'obtenció del títol de grau.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.