Campus d'Alcoi de la UPV

Beques per a estudis universitaris

Termini de presentació de sol·licituds fins al 15 de febrer de 2018.

[ 27/12/2017 ]

La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport ha publicat en el DOGV la convocatòria de les beques per a la realització d'estudis universitaris durant el curs acadèmic 2017-2018 en les universitats públiques valencianes, per a les quals destinarà 3,5 milions d'euros, segons fonts de la Generalitat.

Les sol·licituds podran presentar-se fins al dia 15 de febrer del 2018, per via telemàtica, omplint el formulari situat en la direcció d'Internet de la Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana.

Este formulari a més haurà de ser presentat en els centres on els sol·licitants formalitzen la matrícula dels seus estudis durant el curs acadèmic 2017-2018 o en els registres de les universitats.

Estes ajudes poden ser sol·licitades pels alumnes matriculats durant el curs acadèmic 2017-2018 en les universitats públiques del territori valencià, així com en els centres públics adscrits que impartisquen ensenyaments per a l'obtenció de títols oficials de grau i de màster universitari, o que impartisquen complements de formació per a accés o obtenció del títol de màster i crèdits complementaris per a l'obtenció del títol de grau.

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.