Campus d'Alcoi de la UPV

Beques per a estudis universitaris

Termini de presentació de sol·licituds fins al 15 de febrer de 2018.

[ 27/12/2017 ]

La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport ha publicat en el DOGV la convocatòria de les beques per a la realització d'estudis universitaris durant el curs acadèmic 2017-2018 en les universitats públiques valencianes, per a les quals destinarà 3,5 milions d'euros, segons fonts de la Generalitat.

Les sol·licituds podran presentar-se fins al dia 15 de febrer del 2018, per via telemàtica, omplint el formulari situat en la direcció d'Internet de la Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana.

Este formulari a més haurà de ser presentat en els centres on els sol·licitants formalitzen la matrícula dels seus estudis durant el curs acadèmic 2017-2018 o en els registres de les universitats.

Estes ajudes poden ser sol·licitades pels alumnes matriculats durant el curs acadèmic 2017-2018 en les universitats públiques del territori valencià, així com en els centres públics adscrits que impartisquen ensenyaments per a l'obtenció de títols oficials de grau i de màster universitari, o que impartisquen complements de formació per a accés o obtenció del títol de màster i crèdits complementaris per a l'obtenció del títol de grau.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.