Campus d'Alcoi de la UPV

Beques per a estudis universitaris

Termini de presentació de sol·licituds fins al 15 de febrer de 2018.

[ 27/12/2017 ]

La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport ha publicat en el DOGV la convocatòria de les beques per a la realització d'estudis universitaris durant el curs acadèmic 2017-2018 en les universitats públiques valencianes, per a les quals destinarà 3,5 milions d'euros, segons fonts de la Generalitat.

Les sol·licituds podran presentar-se fins al dia 15 de febrer del 2018, per via telemàtica, omplint el formulari situat en la direcció d'Internet de la Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana.

Este formulari a més haurà de ser presentat en els centres on els sol·licitants formalitzen la matrícula dels seus estudis durant el curs acadèmic 2017-2018 o en els registres de les universitats.

Estes ajudes poden ser sol·licitades pels alumnes matriculats durant el curs acadèmic 2017-2018 en les universitats públiques del territori valencià, així com en els centres públics adscrits que impartisquen ensenyaments per a l'obtenció de títols oficials de grau i de màster universitari, o que impartisquen complements de formació per a accés o obtenció del títol de màster i crèdits complementaris per a l'obtenció del títol de grau.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.