Campus d'Alcoi de la UPV

Premis Sambori 2018

Fins l'11 de març es pot participar en els Premis Sambori, un concurs universitari de narrativa curta en valencià amb dotacions econòmiques per als tres millors relats.

[ 08/01/2018 ]
Premis Sambori 2018

La UPV, juntament amb les altres universitats públiques valencianes (la Universitat de València, la Universitat d'Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat Miguel Hernández d'Elx), col·labora un any més amb la Fundació Sambori en el Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià, Premi Sambori 2018, que enguany assoleix la 14a edició.

Pot participar en el concurs tot l'estudiantat matriculat en el present curs acadèmic 2017-2018 en qualsevol de les titulacions, graus, màsters i doctorats, de les cinc universitats públiques valencianes.

Originals i inèdites

Les obres han de tenir una extensió entre 1 i 5 pàgines (format DIN A4, en font Arial, cos 12 i amb 1,5 punts d'interlineat) i s'han de lliurar en paper i en format electrònic en la seu de la Fundació Sambori. Es pot presentar una obra per autora o autor (l'autoria pot ser individual o col·lectiva), que ha de ser original, inèdita, no premiada, ni pendent de resolució en cap un altre concurs.

El jurat concedeix tres premis principals: el primer, dotat amb 1.000 euros; el segon, amb 750 euros, i el tercer, amb 500 euros. Si hi ha accèssits, aquests es dotaran amb 250 euros cadascun.

Els relats guanyadors i els accèssits es publicaran dins de la col·lecció "Arc de Sant Martí", que edita la Fundació Sambori, i a la mateixa web. El termini per a presentar els treballs està obert fins a l'11 de març del 2018 (inclòs).

Les bases i el full d'inscripció es poden trobar en aquest enllaç:

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.