Campus d'Alcoi de la UPV

Premis Sambori 2018

Fins l'11 de març es pot participar en els Premis Sambori, un concurs universitari de narrativa curta en valencià amb dotacions econòmiques per als tres millors relats.

[ 08/01/2018 ]
Premis Sambori 2018

La UPV, juntament amb les altres universitats públiques valencianes (la Universitat de València, la Universitat d'Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat Miguel Hernández d'Elx), col·labora un any més amb la Fundació Sambori en el Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià, Premi Sambori 2018, que enguany assoleix la 14a edició.

Pot participar en el concurs tot l'estudiantat matriculat en el present curs acadèmic 2017-2018 en qualsevol de les titulacions, graus, màsters i doctorats, de les cinc universitats públiques valencianes.

Originals i inèdites

Les obres han de tenir una extensió entre 1 i 5 pàgines (format DIN A4, en font Arial, cos 12 i amb 1,5 punts d'interlineat) i s'han de lliurar en paper i en format electrònic en la seu de la Fundació Sambori. Es pot presentar una obra per autora o autor (l'autoria pot ser individual o col·lectiva), que ha de ser original, inèdita, no premiada, ni pendent de resolució en cap un altre concurs.

El jurat concedeix tres premis principals: el primer, dotat amb 1.000 euros; el segon, amb 750 euros, i el tercer, amb 500 euros. Si hi ha accèssits, aquests es dotaran amb 250 euros cadascun.

Els relats guanyadors i els accèssits es publicaran dins de la col·lecció "Arc de Sant Martí", que edita la Fundació Sambori, i a la mateixa web. El termini per a presentar els treballs està obert fins a l'11 de març del 2018 (inclòs).

Les bases i el full d'inscripció es poden trobar en aquest enllaç:

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.