Campus d'Alcoi de la UPV

Premis Sambori 2018

Fins l'11 de març es pot participar en els Premis Sambori, un concurs universitari de narrativa curta en valencià amb dotacions econòmiques per als tres millors relats.

[ 08/01/2018 ]
Premis Sambori 2018

La UPV, juntament amb les altres universitats públiques valencianes (la Universitat de València, la Universitat d'Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat Miguel Hernández d'Elx), col·labora un any més amb la Fundació Sambori en el Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià, Premi Sambori 2018, que enguany assoleix la 14a edició.

Pot participar en el concurs tot l'estudiantat matriculat en el present curs acadèmic 2017-2018 en qualsevol de les titulacions, graus, màsters i doctorats, de les cinc universitats públiques valencianes.

Originals i inèdites

Les obres han de tenir una extensió entre 1 i 5 pàgines (format DIN A4, en font Arial, cos 12 i amb 1,5 punts d'interlineat) i s'han de lliurar en paper i en format electrònic en la seu de la Fundació Sambori. Es pot presentar una obra per autora o autor (l'autoria pot ser individual o col·lectiva), que ha de ser original, inèdita, no premiada, ni pendent de resolució en cap un altre concurs.

El jurat concedeix tres premis principals: el primer, dotat amb 1.000 euros; el segon, amb 750 euros, i el tercer, amb 500 euros. Si hi ha accèssits, aquests es dotaran amb 250 euros cadascun.

Els relats guanyadors i els accèssits es publicaran dins de la col·lecció "Arc de Sant Martí", que edita la Fundació Sambori, i a la mateixa web. El termini per a presentar els treballs està obert fins a l'11 de març del 2018 (inclòs).

Les bases i el full d'inscripció es poden trobar en aquest enllaç:

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.