Campus d'Alcoi de la UPV

Premis Sambori 2018

Fins l'11 de març es pot participar en els Premis Sambori, un concurs universitari de narrativa curta en valencià amb dotacions econòmiques per als tres millors relats.

[ 08/01/2018 ]
Premis Sambori 2018

La UPV, juntament amb les altres universitats públiques valencianes (la Universitat de València, la Universitat d'Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat Miguel Hernández d'Elx), col·labora un any més amb la Fundació Sambori en el Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià, Premi Sambori 2018, que enguany assoleix la 14a edició.

Pot participar en el concurs tot l'estudiantat matriculat en el present curs acadèmic 2017-2018 en qualsevol de les titulacions, graus, màsters i doctorats, de les cinc universitats públiques valencianes.

Originals i inèdites

Les obres han de tenir una extensió entre 1 i 5 pàgines (format DIN A4, en font Arial, cos 12 i amb 1,5 punts d'interlineat) i s'han de lliurar en paper i en format electrònic en la seu de la Fundació Sambori. Es pot presentar una obra per autora o autor (l'autoria pot ser individual o col·lectiva), que ha de ser original, inèdita, no premiada, ni pendent de resolució en cap un altre concurs.

El jurat concedeix tres premis principals: el primer, dotat amb 1.000 euros; el segon, amb 750 euros, i el tercer, amb 500 euros. Si hi ha accèssits, aquests es dotaran amb 250 euros cadascun.

Els relats guanyadors i els accèssits es publicaran dins de la col·lecció "Arc de Sant Martí", que edita la Fundació Sambori, i a la mateixa web. El termini per a presentar els treballs està obert fins a l'11 de març del 2018 (inclòs).

Les bases i el full d'inscripció es poden trobar en aquest enllaç:

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.