Campus d'Alcoi de la UPV

«Eficiència Energètica en Instal·lacions d'Il·luminació»

Curs en línia gratuït de la UPV.

Curs en línia gratuït elaborat per la Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana (Fundació f2e) en format MOOC (Massive Online Open Courses).

[ 12/01/2018 ]

La Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana (Fundació f2e) ha elaborat la 4a edició del curs online gratuït d'«Eficiència Energètica en Instal·lacions d'Il·luminació», en format MOOC (Massive Online Open Courses).

El curs s'inicia el 22 de gener de 2018 i té una durada de 8 setmanes, amb una dedicació setmanal de 4 hores.

El curs és gratuït però es podrà obtenir un diploma acreditatiu de superació amb un cost aproximat de 40€, després de realitzar un procés de verificació.

Presentació del curs online «Eficiència Energètica en Instal·lacions d'Il·luminació»:

Inscripción online ya abierta.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.