Campus d'Alcoi de la UPV

«Eficiència Energètica en Instal·lacions d'Il·luminació»

Curs en línia gratuït de la UPV.

Curs en línia gratuït elaborat per la Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana (Fundació f2e) en format MOOC (Massive Online Open Courses).

[ 12/01/2018 ]

La Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana (Fundació f2e) ha elaborat la 4a edició del curs online gratuït d'«Eficiència Energètica en Instal·lacions d'Il·luminació», en format MOOC (Massive Online Open Courses).

El curs s'inicia el 22 de gener de 2018 i té una durada de 8 setmanes, amb una dedicació setmanal de 4 hores.

El curs és gratuït però es podrà obtenir un diploma acreditatiu de superació amb un cost aproximat de 40€, després de realitzar un procés de verificació.

Presentació del curs online «Eficiència Energètica en Instal·lacions d'Il·luminació»:

Inscripción online ya abierta.

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.