Campus d'Alcoi de la UPV

«Eficičncia Energčtica en Instal·lacions d'Il·luminació»

Curs en línia gratuďt de la UPV.

Curs en línia gratuďt elaborat per la Fundació per a l'Eficičncia Energčtica de la Comunitat Valenciana (Fundació f2e) en format MOOC (Massive Online Open Courses).

[ 12/01/2018 ]

La Fundació per a l'Eficičncia Energčtica de la Comunitat Valenciana (Fundació f2e) ha elaborat la 4a edició del curs online gratuďt d'«Eficičncia Energčtica en Instal·lacions d'Il·luminació», en format MOOC (Massive Online Open Courses).

El curs s'inicia el 22 de gener de 2018 i té una durada de 8 setmanes, amb una dedicació setmanal de 4 hores.

El curs és gratuďt perň es podrŕ obtenir un diploma acreditatiu de superació amb un cost aproximat de 40€, després de realitzar un procés de verificació.

Presentació del curs online «Eficičncia Energčtica en Instal·lacions d'Il·luminació»:

Inscripción online ya abierta.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni histňric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la prňtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Cŕtedra AITEX-UPV concedirŕ 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidŕria per a persones majors Formació solidŕria per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.