Campus d'Alcoi de la UPV

«Eficiència Energètica en Instal·lacions d'Il·luminació»

Curs en línia gratuït de la UPV.

Curs en línia gratuït elaborat per la Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana (Fundació f2e) en format MOOC (Massive Online Open Courses).

[ 12/01/2018 ]

La Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana (Fundació f2e) ha elaborat la 4a edició del curs online gratuït d'«Eficiència Energètica en Instal·lacions d'Il·luminació», en format MOOC (Massive Online Open Courses).

El curs s'inicia el 22 de gener de 2018 i té una durada de 8 setmanes, amb una dedicació setmanal de 4 hores.

El curs és gratuït però es podrà obtenir un diploma acreditatiu de superació amb un cost aproximat de 40€, després de realitzar un procés de verificació.

Presentació del curs online «Eficiència Energètica en Instal·lacions d'Il·luminació»:

Inscripción online ya abierta.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.