Campus d'Alcoi de la UPV

XI Programa de Beques BritishSpanish Society

Data límit: 15 de febrer 2018.

Obert el termini de sol·licitud per a sis beques de 4.500 - 5.000 GBP, amb l'objectiu de recolzar projectes de postgrau en curs i aquells recentment admesos.

[ 12/01/2018 ]

La BritishSpanish Society es complau a anunciar el seu Programa de beques 2018 per a alumnes de postgrau, destinat a recolzar i fomentar vincles individuals i institucionals entre el Regne Unit i Espanya.

Les beques seran atorgades a estudiants de qualsevol disciplina acadèmica, els estudis de la qual presten especial atenció als àmbits de treball dels patrocinadors, inclosa la beca gastronòmica Mahou San Miguel.

El termini límit per a la presentació de sol·licituds finalitza el 15 de febrer de 2018.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.