Campus d'Alcoi de la UPV

XI Programa de Beques BritishSpanish Society

Data límit: 15 de febrer 2018.

Obert el termini de sol·licitud per a sis beques de 4.500 - 5.000 GBP, amb l'objectiu de recolzar projectes de postgrau en curs i aquells recentment admesos.

[ 12/01/2018 ]

La BritishSpanish Society es complau a anunciar el seu Programa de beques 2018 per a alumnes de postgrau, destinat a recolzar i fomentar vincles individuals i institucionals entre el Regne Unit i Espanya.

Les beques seran atorgades a estudiants de qualsevol disciplina acadèmica, els estudis de la qual presten especial atenció als àmbits de treball dels patrocinadors, inclosa la beca gastronòmica Mahou San Miguel.

El termini límit per a la presentació de sol·licituds finalitza el 15 de febrer de 2018.

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.