Campus d'Alcoi de la UPV

XI Programa de Beques BritishSpanish Society

Data límit: 15 de febrer 2018.

Obert el termini de sol·licitud per a sis beques de 4.500 - 5.000 GBP, amb l'objectiu de recolzar projectes de postgrau en curs i aquells recentment admesos.

[ 12/01/2018 ]

La BritishSpanish Society es complau a anunciar el seu Programa de beques 2018 per a alumnes de postgrau, destinat a recolzar i fomentar vincles individuals i institucionals entre el Regne Unit i Espanya.

Les beques seran atorgades a estudiants de qualsevol disciplina acadèmica, els estudis de la qual presten especial atenció als àmbits de treball dels patrocinadors, inclosa la beca gastronòmica Mahou San Miguel.

El termini límit per a la presentació de sol·licituds finalitza el 15 de febrer de 2018.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.