Campus d'Alcoi de la UPV

XI Programa de Beques BritishSpanish Society

Data límit: 15 de febrer 2018.

Obert el termini de sol·licitud per a sis beques de 4.500 - 5.000 GBP, amb l'objectiu de recolzar projectes de postgrau en curs i aquells recentment admesos.

[ 12/01/2018 ]

La BritishSpanish Society es complau a anunciar el seu Programa de beques 2018 per a alumnes de postgrau, destinat a recolzar i fomentar vincles individuals i institucionals entre el Regne Unit i Espanya.

Les beques seran atorgades a estudiants de qualsevol disciplina acadèmica, els estudis de la qual presten especial atenció als àmbits de treball dels patrocinadors, inclosa la beca gastronòmica Mahou San Miguel.

El termini límit per a la presentació de sol·licituds finalitza el 15 de febrer de 2018.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.