Campus d'Alcoi de la UPV

Setmana “màgica” al Campus d'Alcoi de la UPV

La “Màgia de la Ciència” i els “Tallers de Química” pertanyents a la “Setmana Jove de la Ciència”.

[ 19/01/2018 ]
Tallers de Química al Campus d'Alcoi

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), organitza un any més, en col·laboració amb la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb el M.I. Ajuntament d'Alcoi i de la Fundació Espanyola de Ciència i Tecnologia (FECYT), pertanyent al Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat, en el marc de la Setmana de la Ciència, ha programat la “Màgia de la Ciència” dirigida a alumnes de 6é de primària i els Tallers de Química programats dins de la “Setmana Jove de la Ciència” per a alumnes de batxillerat i Cicles Formatius.

Activitats programades per a “La Màgia de la Ciència”:

Durant tota la setmana, ens han visitat prop de 700 alumnes de primària d'Alcoi i Xàtiva, gaudint dels següents itineraris.

ITINERARI A: VIATGE A l'INTERIOR DE LES MÀQUINES
  • Experimenta i descobreix com funcionen les coses.
  • De què estan fetes les coses: Els materials màgics.

ITINERARI B: EL FUTUR JA ESTÀ ACÍ
  • ROBOTIX: iniciació a la Robòtica i Mecatrònica.
  • Cap a la Nova Generació Digital.

ITINERARI C: DE LA IMAGINACIÓ A LA REALITAT
  • Modela la teua idea.
  • Empaqueta la teua idea.

Tallers de Química

A més, enguany ha coincidisc amb els “Tallers de Química”, enquadrats dins de la Setmana Jove de la Ciència, i en els quals han participat més de 300 alumnes de batxillerats i cicles formatius d'Alcoi, Alacant, Sant Vicent del Raspeig, Biar, Cocentaina i Banyeres de Mariola.

Amb aquestes activitats, es pretén barrejar entreteniment i diversió perquè els xiquets gaudisquen aprenent i descobrint diversos camps del coneixement científic.

A través de jocs, exposicions i manualitats, els xiquets es relacionaran i començaran a apreciar i a entendre, alhora que es diverteixen, un gran nombre de fenòmens naturals de gran importància per al seu desenvolupament. Intentem que adquirisquen una major perspectiva del món de les ciències, que els ajudarà a entendre millor els temes relacionats amb Coneixement del Mitjà, Biologia, Física i Química, Mecànica, Disseny entre uns altres.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida