Campus d'Alcoi de la UPV

I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

Tindrà lloc el 7 de març de 2018 a les instal·lacions del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 01/02/2018 ]
I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

El Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant i el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, han organitzat el proper 7 de març el I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

Aquest primer congrés sorgeix com a iniciativa de la Junta de Govern del Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant i del seu Consell General des de dos vessants confluients. D'una banda reforçar el concepte d'Indústria 4.0: des de l'automatització però utilitzant criteris de sostenibilitat, aspecte clau per a desenvolupar uns sectors econòmics des d'una correcta proporció, sense perdre de vista la capacitat d'inversió i el seu enfocament, així com donant prioritat a l'estalvi i l'eficiència energètica en un país energèticament deficitari com és Espanya.

Rueda de Premsa de presentació del «I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0»:

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida