Campus d'Alcoi de la UPV

I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

Tindrà lloc el 7 de març de 2018 a les instal·lacions del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 01/02/2018 ]
I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

El Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant i el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, han organitzat el proper 7 de març el I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

Aquest primer congrés sorgeix com a iniciativa de la Junta de Govern del Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant i del seu Consell General des de dos vessants confluients. D'una banda reforçar el concepte d'Indústria 4.0: des de l'automatització però utilitzant criteris de sostenibilitat, aspecte clau per a desenvolupar uns sectors econòmics des d'una correcta proporció, sense perdre de vista la capacitat d'inversió i el seu enfocament, així com donant prioritat a l'estalvi i l'eficiència energètica en un país energèticament deficitari com és Espanya.

Rueda de Premsa de presentació del «I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0»:

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.