Campus d'Alcoi de la UPV

I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

Tindrà lloc el 7 de març de 2018 a les instal·lacions del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 01/02/2018 ]
I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

El Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant i el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, han organitzat el proper 7 de març el I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

Aquest primer congrés sorgeix com a iniciativa de la Junta de Govern del Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant i del seu Consell General des de dos vessants confluients. D'una banda reforçar el concepte d'Indústria 4.0: des de l'automatització però utilitzant criteris de sostenibilitat, aspecte clau per a desenvolupar uns sectors econòmics des d'una correcta proporció, sense perdre de vista la capacitat d'inversió i el seu enfocament, així com donant prioritat a l'estalvi i l'eficiència energètica en un país energèticament deficitari com és Espanya.

Roda de Premsa de presentació del «I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0»:

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.